maanantai 29. lokakuuta 2012

Ekat pelit piiiiitkään aikaan!!

Aluks heti pakko kertoo et mun kännykkä poisti kuvat ja kamera ei toimi eli nyt en saa kuvia tänne ja harmittaaaa.. Viikonloppuna sain kaikkee kivaa aikaseks ja kuviakin ois ollu mut eipä nyt ookkaa sit :( Mut sen voin kertoo et oon kauheen ilonen et mul on niin kivoi kavereita! :) Lauantaina oli vähän haikee fiilis tosiaan kun piti hyvästellä mun vaari.. Mutta onneks mun kaverit keksi et katotaan illalla pari leffaa ja oli kivaa! Tuli paljon parempi mieli :) Vähän myöhään meni kyllä ja sunnuntaina olin ihan koomassa mut eipä se mitään..

Tänään pelasin treeneissä pari erää kunnon kaksinpeliä ekaa kertaa varmaan 1,5 kuukauteen! Ja ei ollu kyllä riemulla rajaa :):) olin ihan intoo täynnä mut kontrolli oli kyllä vähän kateissa pelistä :D mut ei sen nii väliä, pääasia että sain taas pelata! Huomenna jännä nähä sitte että mihin aamusyke hyppää tän päivän jälkeen.. Mut se on sit sen ajan murhe :)

Keskiviikkona oiskin sitten lähtö Unkariin kisoihin! Vähän liian nopeesti ehkä tulee toi kisa nyt kun en oo päässy tekemään oikeen kovia treenejä pitkään aikaan eikä vielä saa tehä.. Mutta kun olin jo kerenny sinne ilmottautua ja lennotkin oli hankittu niin lähen nyt kuitenkin. Ja ainakin intoa riittää jos ei muuta! :D

Eipä tässä muuta.. Yritän saada toimivan kameran nyt käyttöön et sais kuviakin tänne. Unkarista sitten viimeistään kirjottelen että miten pelit ja matka muutenkin sujuu! :)

ps. tästä tulee aina niin hyvä mieli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti