keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Kiva päivä!!

Heräsin tänään 6.10 kun herätyskello alko inistä. Ja mua harmitti! Miks on pakko herätä tollaseen aikaan ku on syysloma ja kaikkee? Mutta pakkohan se oli nousta, kun laitan aina niin ovelasti toiselle puolelle huonetta kännykän et on ihan pakko nousta sammuttaan se herätys. Mut kyllä harmitti ja sänky ja uni houkutteli ihan sikana... Mutta urheesti seittämän aikaan olinki jo menossa ja 7.45 alko sitte aamutreenit :)

Ja voin kyllä kertoo et vaikka aamulla ois ollu kivempi jäädä nukkumaan niin kyllä se fiilis hyvän aamutreenin jälkeen on vaan paljon parempi! :) vähän yli 10 olin jo treenannu reilut pari tuntia ja ei todellakaan harmittanu enää ollenkaan et olin heränny. Mut eiks se niin meekkin et harvemmin sitä tulee kaduttua että nostaa sen peppunsa ylös ja lähtee treenaamaan!

Koska nyt on syysloma eikä tartte mennä kouluun, niin olikin sitten hyvin aikaa mennä kaupungille shoppailemaan ja syömään. Mulla oli kivat lounasdeitit ihanan Riikka-neitosen kanssa :) Halusin ehdottomasti Vapiaanoon, koska en ollukaan ennen ollu siellä!


Ja ilme kertookin että hyvä ruoka tekee iloseks :))

Syömisen jälkeen suunta oli takas hallille ja päivän treeni number 2! Tää keskiviikon treeni onkin yks mun lempparitreeneistä, pelitreeni maajoukkueen kanssa :) Ite en kyllä nyt saa pelata tai treenata kauheen kovaa ja paljoa, koska oon ollu vähän yliväsyny koko syksyn... Aattelin kirjottaa tosta ylirasitusjutusta vähän enemmän vaikkapa huomenna. Tulossa ehkä vähän sellanen varottava teksti muille, että älkää hölmöilkö niin kuin minä tein :D Ja muutenkin haluun availla fiiliksiä koko asiasta itelleni ja muillekin :)

Mutta joo tällasta tänään ja huomenna tulee ehkä vähän syvällisempää mua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti