maanantai 15. lokakuuta 2012

Moi, täs mä oon :)

Moi mä oon Airi. 19-vuotias. Urheilija. Sulkapalloilija. Lukiolainen neljättä vuotta. Tykkään tosi paljon mun kavereista. Ja perheestä! Ja kaikesta mikä liittyy urheiluun, hyvinvointiin, terveyteen ym.  
Blogin kirjottaminen ois tosi kiva juttu ja nyt aattelin uskaltaa vihdoin kokeilla! Oon pidempään jo harkinnu mut jotenki en oo uskaltanu.. Nyt kuitenkin täältä pesee! Naurakaa vaa mulle jos naurattaa mut haluun kuitenkin kertoilla mitä mun elämään kuuluu ja sellasta:) Joten tässäpä eka postaus, josta tulee varmaan ihan kamala :D Mut voin sit ehkä joskus myöhemmin nauraa tälle joten who cares!

Ja mikäs sen upeempi tapa alottaa ku kertoo itestään! Joten tässä mä oon ja tällanen mä oon :))

Oon peiliteini ja PISSIS <3 <3 (en oikeesti!)
 


















Oon myös hieman nolo (joo ihan oikeesti..)



















Sit oon vieläki lukiossa ja oon vähä hikke:D! (vai onks se noloo?)


Ja sit oon urheilija, lajina sulkapallo!:)


Että joo tästä yritän nyt sit alkaa kirjottelemaan!

Tervetuloa seurailemaan :)

/Airi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti