perjantai 26. lokakuuta 2012

Trikookausi avattu ja quinoa on tosi hyvää!


Jee tänään sato lunta! Ensilumi on aina tosi kiva juttu ja lumi on tosi nättiä mun mielestä:) Paitsi sitten parin kuukauden päästä ei enää oo kun sitä on niinku nääääääääin paljon ja on kauheen kylmä ja niin.. Mut nyt ainakin on vielä tosi kiva juttu :)

Ja nyt alkaa olla jo aika kylmä ja meillä on halleissa niin kylmä et ei oo enää kivaa treenata shortseissa/hameessa vaan on pakko siirtyä pitkiin juoksutrikoisiin! Näyttää ja tuntuu tosi tyhmältä pelata sellasissa mut on ne nyt paljon mukavammat kun ei tarvii palella :D

Tänään siis oli ekaa kertaa tänä talvena trikoopäivä treeneissä! Aamulla olin treenaamassa pari tuntia ennen koulua. Kevyttä tekniikkatreeniä oli taas ohjelmassa mulla. Tekniikkaa on toki ihan kiva tehä, mut ei oo kyllä helppoa kattoo vierestä, kun muut treenaa täysiä maksimisykkeellä viereisellä kentällä... Mäkin haluisin niiiiiin paljon! Mutta ymmärrän kyllä, että vaikka miten kovasti tekis mieli treenata nyt kovaa niin pitää malttaa. Ja nyt mä ihan oikeesti aionkin malttaa! Nyt kun on jo niin paljon parempi fiilis niin nyt ei saa lähtä mopo keulimaan :)

Koulussa olin pari tuntia ja sit tänään sai vielä tehdä keskivartaloa mut ei muuta treeniä. Menin sitten koulun jälkeen puntille ja tein hyvät masutreenit :) kauheesti huuteli taas ne laitteet ja painot siellä puntilla ja yritti houkutella mua mut kun ohjelmassa luki että vaan keskivartaloa niin ei auta!

Salaatti-kurkku-avokado, quinoaa ja kanaa mitä maustoin yrteillä :) oli hyvää!
Kotona siis tein ruokaa ja oli kauheen hyvää! Quinoa on mun uusin kokeilu ja tykkään tosi paljon! Hyvät ravintoarvot ja ainakin enemmän proteiinia kuin esim. riisissä. Ja myös paljon rautaa ja magnesiumia ja kuitua. Se on myös gluteiinitonta, vaikka ei mulla mitään gluteiiniongelmia ookkaan mutta kuitenkin joo jee :) Ja suoraan meni ruoka abseihin! Mä niinku oikeen tunsin miten ne valu sinne masulihaksiin :):) hehe :D
Piti tarkistaa peilistä et menikö perille...mut ei tainnu
Nyt vietän rauhallista koti-iltaa mun veljen kanssa! Pitää vähän kans siivoilla, ettei äiti suutu kun se tulee työmatkalta kotiin :D Huomenna ei oo ihan niin kiva päivä.. Aamulla aikaisin lähetään Tampereen suuntaan saattelemaan mun vaari viimeiselle matkalle.. Treeneistä on huomenna lepopäivä, mutta eiköhän se päivä oo ihan tarpeeks rankka muutenkin.

Mutta nyt nautin vapaaillasta! Eka vähän tiskailen ja imuroin ja sit vois vaikka lösähtää tohon sohvalle telkkarin eteen ahhh :)

/Airi

2 kommenttia:

  1. Ei hitto miten seksikäs masu! ;D Kauan sulla meni hankkii tollaset vatsalihakset? Paljonko sun rasvaprosentti on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no tos nyt vaa sattu olee hyvä valaistus :p en oo ihmeemmin hankkinu, mut keskivartaloa treenaan pari kertaa viikossa ihan jo senkin takia et ei tuu selkä kipeeks. Nii ja sit se ravinto on aika iso tekijä kans:) ei mitään tietoa rasvaprosentista!

      Poista