sunnuntai 25. marraskuuta 2012

And so long goodbye...

"A time passes by, direction unknown
You've left us now but we're not alone
Before you know it your cups overflown
You measured no one that I've ever known"

                                            Sum41 - So long goodbye

Eilen oli päivä, jolloin piti mennä kirkkoon ja pukeutua mustaan. Sellaset päivät ei oo kivoja tietenkään... Eilen kokoonnuttiin saattamaan mun vaari haudan lepoon. Oli kyllä kaiken kaikkiaan kivan lämminhenkinen tilaisuus ja jäi onneks hyvä olo:) Olis vaan niin paljon mukavampaa, jos ei tarttis ikinä surra kenenkään poismenoa, jos se vaan tapahtuis huomaamatta ja elämä jatkuis. Jos se ei tuntuis missään, ei olis niinku juttu eikä mikään. Ei tarttis itkeä ja surra, kun vaan jatkettais eteenpäin. Mut kun se vaan on niin, että ihmiset välittää, ihmisillä on tunteet. Ja kun ihminen joka on aina ollu täällä, ei yhtäkkiä enää ookkaan, niin ei sitä pysty käsittämään. Mä en tiedä, mihin mun vaari meni, mut se on poissa. Se sano mulle vielä vähän aikaa sitten, että "kovasti tsemppiä ylioppilaskirjoituksiin", mut nyt en tiedä minne se on menny. Mutta onneks mä tiedän, että se sai elää pitkän elämän, mikään ei jääny kesken. Mun sukulaisten ja muitten vieraitten eiliset muistopuheet oli ihania, mä tiedän että kaikki on hyvin. :)

Nojoo mutta eipä siitä sen enempää.:) Eilinen oli siis lepopäivä treeneistä, mutta tänään pääsin taas treenaamaan, jee! Pelailtiin ja treenailtiin Liinen kanssa vähän:) Ja olin myös jakamassa palkintoja meijän seuran järjestämissä kisoissa, koska siis palkintojen jakajathan on tosi sellasii korkea-arvoisia ihmisiä aina ja sillee.. :D Nyt pitäis tehä ihan hulluna äikän tehtäviä, koska muuten en saa mennä kokeeseen huomenna, jos en palauta niitä tehtäviä ensin.. Mut miks mua ei kiinnostais iha hirveesti jotenki tehä niitä??:o

Perjantaina kävin puntilla ja siit piti saada joku todiste niin mikäs sen parempi ku peilipose pukkarissa.:) Haha en sit hei yleensä tee tollasta!!:D

Herttaset pojat:)) Mun veli ja sen kaveri oli eilen siellä hautajaisissa ja ne hoiti musiikkipuolen tosi hienosti! Joku vanha setä oli sanonu et "teistä tulee vielä lahjakkaita muusikoita". Haha ihan kiva et ne ei oo viel ees lahjakkaita, onnee vaa :D

No mutta nyt äikän tehtävien pariin, ihana ilta tiedossa :))))))) NOT.
Aattelin muuten, että voisin tehä jonku kivan treenipostauksen! Ehkä jonku vatsalihastreenijutun, kun ne aina kiinnostaa ihmisiä jostain syystä :D Mut sit mun pitää saada joku kuvailemaan mua.. Noh katellaa! :)

5 kommenttia:

  1. Voih :( Kovasti jaksamisia sulle ja sukulaisille!<3

    Treenipostaus kuulostaa hyvältä! Olis kiva kuulla myös millanen saliohjelma sulla on, et kuinka usein käyt ja onko yksjakonen vai kaksjakonen ym. Ajattelin aloittaa salilla käymisen ja mietin, että kannattaisko hankkia joku personal trainer kun en osaa mitään siellä salilla tehdä? Ihana peilipose! :D Huomaa että naisella on lihaksia! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!:) <3

      Joo alota ihmeessä salilla käyminen, se on kivaa!:) Personal trainer on kyllä varmaan hyvä juttu jos siihen vaan on varaa, koska on tosi tärkeetä että opit tekemään liikkeet oikein. Ja muutenkin on kivempi käydä salilla jos on joku ohjelma ja tietää mitä tekee. Muuten saattaa mennä epätehokkaaks istuskeluks helposti :D

      Mä käyn tällä hetkellä puntilla 1-2 kertaa viikossa, koska nyt on kisakausi ja tää on vähän niinku ylläpitävää:) Treenaan yleensä vähän kaikkia lihasryhmiä aika perus liikkeillä (kyykky, penkki, ylätalja, takareisiliike, rinnalleveto...). Lisäks on sit yks loikkatreeni joka viikko ja sit teen keskivartaloa ja vedän leukoja säännöllisesti. Kesällä peruskuntokaudella on enemmän ja erilaisia voimatreenejä. Nyt on kuitenki fokus tossa sulkkiksessa kun on kisoja:)

      Poista
  2. VAPAAEHTONEN KUVAAJA IMOTTAUTUU!! :D

    -Rachel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEEEEE OOT PARAS!!!!! Joko mennään?:))))

      Poista
  3. LAUANTAINA CAMPOSSA MUN TAUOLLA ;)

    -Rachel

    VastaaPoista