sunnuntai 4. marraskuuta 2012

I love my own bed

Kotona!! Eilen illalla lennettiin kotiin Unkarista ja nyt oon taas omassa rakkaassa kodissa:) Kisamatkoilla on aina tai siis ainakin useimmiten tosi kivaa, mutta joitain aioita aina kaipaa. Tällä kertaa oli iso ikävä omaa sänkyä! Meijän hotellin seinät oli ihan paperia eli kaikki kuulu läpi, siivoojat tuli koputtelee ovelle jo ihan sika aikasin aamulla ja tyynyt oli ihan kamalat sellaset ihan rutkut! :D Nukuinkin tosi huonosti ja heräsin joka aamu ainakin tunnin ennen herätyskelloa. Ihan tyhmää! Onneks en ollu mitenkään tosi väsyny silti, koska väsyneenä oon ihan kauhee ihminen :D Mutta nyt on siis yks yö taas nukuttu omassa sängyssä ja hyvin nukutti kyllä! :)
Mun ihanat tyttöset, joitten kanssa yritettiin urheesti nukkua häiriötekijöistä huolimatta! :D
Toinen asia mitä kaipasin oli ruoka. En tykkää syödä usein ulkona tai valmisruokaa, koska musta on paljon kivempi tehä ruoka ite ja sit tietää, että mitä siinä on. Plus, että kaikkihan sen tietää ettei toi ulkona syöminen oo yleensä se terveellisin vaihtoehto.. Mutta tuolla nyt ei niin kauheesti ollu vaihtoehtoja ja en todellakaan oo jättämässä kokonaan syömättä vaan sen takia, että ei oo just sitä ruokaa mitä mä haluan :D Onneks mulla oli kuitenkin pikapuurot aamuks mukana niin ei tarttenu sitä niitten leipää (=pullaa mun mielestä) syödä :)

Mut yhtenä päivänä "kokkasin" ihan ite! Teki mieli jotain vähän terveellisempää ja ravintolan salaatit näytti ennemmin majoneesilta, jossa oli vähän salaattia seassa. Niimpä tein sitten ihan ite!
Step 1. Osta kaupasta Disneyn prinsessasalaattia (muukin käy..), riisikakkuja, raejuustoa/cottage cheese ja kalkkunaleikettä.
Step 2. Varasta ystäväsi lautanen kun hän on syönyt ruokansa, sekoita kaikki ainekset ja syö! Cottage cheese ei ollu hyvää:( Mut onneks oli noi tähden muotoset prinsessaporkkanat :)
Tänään olin myös treenaamassa jejee! Kolmas asia, mitä usein kaipaan kun en oo kotona, onkin just rutiinit. Kuulostaa ehkä jonkun mielestä typerältä, mutta mä nautin siitä, että mun arki on säännöllistä. Silleen niinku eat, sleep, train and repeat! :D Kohta aattelin mennä vielä puntille tekemään vähän keskivartaloa ja ehkä vedän kans pari leukaa:) Huomenna pitää jutella valmentajan kanssa, että miten tästä nyt mennään eteenpäin. Ei varmaan vielä ihan täysiä aleta treenaamaan, vaikka olo onkin hyvä. Mutta treenimäärät varmaan taas lisääntyy ja sit oon ihan jeejeejee! :)

No mutta tässäpä vielä pari kuvaa Unkarista:
Löysin kaupasta mutanttipaprikoita ja melkeen vähän pelkäsin niitä :s
Iloinen sammakkotyttö
Yritettiin saada Riikan kaa kuvattuu hieno hyppykuva mut ei nää nyt ollu ihan sitä mitä haettiin.. :D
JEEEEE
Olin nii vaativa kuvattava et Riikka otti kuvauksen jälkeen päikkärit hallin katsomos awww :3 (ps. en saanu mitenkää tätä kuvaa oikeinpäin)
Hallidataus by team Finland
Hotellidataus by team Finland. (paitsi et Riikka lukee hävytöntä kirjaa mut eipä siitä sen enempää..)

2 kommenttia: