torstai 15. marraskuuta 2012

Lentokenttäterveiset :)

Kello on 6.35 ja täällä mä istuskelen lentokentällä! Heräsin tossa 5.20 -.- Mutta eipä se mitään, nyt suuntana NORJA ja Norwegian International -kisa ! :)
Eilen meni viimenen pelitreeni tosi huonosti ja tuli itku. Ei kiva juttu lähtee tollasen jälkeen kisoihin kyllä... Mun piti eilen kirjottaa siitä kun aattelin että se ois helpottanu mun oloa mut en sit saanu sanaakaan kirjotettua. Mut tiivistettynä se mitä mun päässä pyöri oli että mä oon ihan huono eikä tästä tuu mitään. Miks näin? Mistä toi fiilis tuli? En tosiaankaan tiedä just nyt.. Mutta mä luulen että tollanen itsevarmuuden rapistuminen on mulle ensimmäinen väsymyksen oire. Ja mä olin varmaan vähän väsyny kun treenasinhan mä aika kovaa alkuviikon.

Mutta nyt se fiilis on pakko unohtaa! Tänään mulla on kisat! Tänään mun pitää taistella! Ja pitää olla itsevarma! Olo on vähän epävarma, mutta mun pitää nyt jotenkin saada se purettua ulos, emmä muuten pysty pelaamaan hyvin.

"You don't have to be great to start but you have to start to be great"

Mutta nyt äkkiä koneeseen, ettei se vaan lähe ilman mua! :) Ja jes pääsee nukkumaan vähän lisää:) Ja iltapäivällä sitten pääseekin jo pelaamaan jihuu! Mä löydän sen innon ja nautin, koska millään muulla ei oo väliä:) Eilinen oli vaan eilinen ja onneks nyt on uus ja kivempi päivä!

2 kommenttia:

  1. Kovasti tsemppiä kisoihin! Pidän peukut pystyssä täällä! :3

    VastaaPoista