tiistai 20. marraskuuta 2012

Nyt on tiistai.

Joo en keksiny mitää parempaa otsikkoo sori :D Mut toisaalta nyt on ihan oikeestikki tiistai, joten mikäpäs siinä!


Viikko on lähteny tosi kivasti käyntiin! Eilen sain lopulliset ylppäritulokset tältä syksyltä ja ne yllätti mut! Mut siis tosi positiivisesti tällä kertaa koska mun bilsasta tuliki E vaik ku se lähti nii oli M :) Olin kauheen ilonen jo siit M:stä et nyt ku tuliki E nii oon sit varmaa kauheen x 1000 ilonen! Ja ruotsista tuli L eli oon aika super ja tää on iha niinku unbelievable melkee :D Vaik välillä oonki vähä puupää nii hyvinhän tää näyttää silti sujuvan!

Ja treenitkin on sujunu! Eilen tein aamulla semi kevyen puntin ja illalla oli aika kovat treenit. Tänään onkin sit jalat ja peppu varsinki vähä jumissa, mut eipä se pikku jumi onneks treenaamista haittaa! :P Treenasinkin tänään aamulla reilut 3h ja oli kyllä hyvä fiilis ja meni hyvin :) Ja mikä parasta, sain positiivista palautetta valmentajalta! Se on aina tosi kivaa, kun kuulee että on kehittyny ja et asiat menee eteenpäin. Sain myös lisää kivoja kommentteja tänään, kun olin äsken tekemässä päivän toista treeniä, loikkatreeniä. Yks puolituttu sattu osumaan paikalle ja sano, että mun hyppelyt näyttää siltä et oon hyvässä kunnossa. Tuli kiva mieli kyllä:)

Tollaset positiiviset kommentit piristää kyllä aina ja ainakin mulla ne nostaa motivaatiota paljon! Nyt pitääkin ottaa noista tänpäiväsistä kaikki irti ja painaa ne mieleen nii että niistä voi myöhemminkin hakee tsemppiä:) Niin helposti jään jumiin vaan niihin negatiivisiin juttuihin ja sit ei muista, että oikeesti menee hyvin ja en mä oo huono. Muutenkin joskus tuntuu, että nyt vanhempana ei tuu enää niin paljon kehuja. Tottakai mä ymmärrän, ettei enää oo joka kerta nii ihmeellistä ja innostumisen paikka ku saan lyötyy sen pallon verkosta yli tai kun osaan ihan ite tehä itelleni ruokaa. Mut kyllähän sitä kivaa palautetta silti on kiva välillä saada. Pitää tietenkin ite kanssa muistaa kehua muita, koska metsähän vastaa niinkuin sinne huudetaan! Ja tottakai ite saa kanssa kehua itteään.:)

Pakko muuten tunnustaa, että tänään ei ihan kauheesti huvittanu herätä aamulla.......... Mulla ei oo tiistaisin ollenkaan koulua tässä jaksossa, mut silti ne aamutreenit alkaa 7.45 eli herästys on 6.10. Mut eihän se oo muuta kun oma valinta, että lähteekö vai ei. Ja harvemmin sitä katuu, että tuli lähettyä treenaamaan! Niinku mun kännykän taustakuvakin muistuttaa mulle joka päivä niin:

No mutta eipä varmaan tän enempää mitää nyt just tuu mieleen:) Nyt meen vähä venyttelee viel et huomenna on kivempi reenailla sit taas! Nii joo ja aattelin kokkailla jotai hyvääkivaa täl viikolla taas (jos vaan kerkeen) ja siitä postailen sit! Ja sit mul oli joku toinenki idea, mut unohin sen jo mut toivottavasti muistan taas pian :)

2 kommenttia:

  1. Sul on jotenki niin söpö tapa kirjottaa näitä postauksia hihi :)
    Ootan innolla kokkailupostauksia!

    VastaaPoista
  2. Hihi kiitti:)) Yritän ain miettii et puhuisin jollekki näit juttui nii sit niist tulee vähä sellasii :D

    VastaaPoista