perjantai 2. marraskuuta 2012

"On vaa nii ihana nähä et sä oot taas noin ilonen" :)

Terkkuja täältä Unkarista! On ollu kiva reissu ainakin tähän asti:) Keskiviikkona lennettiin tänne, käytiin treenaamassa ja totuttelemassa halliin ja muuten vaan chillailtiin. Eilen sitten alko kisat. Voitin ekan pelin Itävallan tyttöä vastaan suht helposti kahessa erässä. Jännitti ihan törkeesti!! Varmaan siks koska en ollu tosiaan vähään aikaan päässy pelaamaan ollenkaan.. Mutta se oli vaan hyvää jännitystä ja olin ihan intona!:)
Tokassa pelissä oli vastassa kova hollantilainen ja pataanhan siitä sitten tuli.. Eka erä oli tosi tiukka 22-20 mut sit tokassa hajos kaikki ihan täysin. Mut pelasin hyvin ekan erän ja ylipäätään se, että jaksan taas pelata on ihan mahtavaa! Eka fiilis pelin jälkeen oli tietenkin harmitus, mutta aika nopeesti se vaihtu onnellisuuteen. Tosi hassua, että mä hävisin ja silti mä oon näin onnellinen. Ei tää yleensä näin mee, ei todellakaan! :D
Mutta mä tajusin tänään jotain, mikä tekee musta maailman onnellisimman tytön just nyt! Mä oikeesti jaksan taas! Mua kiinnostaa tehä kaikkea, mua naurattaa koko ajan, nautin pelaamisesta, mulla on voimia oikeesti taistella siellä kentällä, nautin kavereiden seurasta, tykkään jopa itestäni paljon enemmän...mä jaksan taas elää! :) Musta tuntuu, että tää ylikunto alkaa olla takana päin pikku hiljaa. Ja voi että mä oon niin ilonen!
Mun kaveri sano mulle tänään niin ihanasti, että pakko kirjottaa se tänne! Se sano, että: "Airi tiiäksä, on vaa nii ihana nähä et sä oot taas noin ilonen!" En voi olla hymyilemättä, kiitos ihana!:)

Tässä muutamia kuvia matkan varrelta ja lisää seuraa myöhemmin.

Pirtee tyttö lentokentällä keskiviikkoaamuna :))
Ja suuntana siis Budapest !
Löysin hallin seinältä tutun näkösen lipun ja päätin leikkii duckfacee sen kunniaks
Pilasin hallimaisemakuvan hähää!
Minä + pari muuta tonttuu
Säädän erätauolla(kin)
Olin kirjottamas tähän et kiitti koutsauksest Anton mut sit.....SAAKELI SÄ KATOT VÄÄRÄLLE KENTÄLLE!!
"Airi sä oot niin siisti.. -.-" Oh yeah, I'm cool!

Noniin eipä tässä muuta..
Paitsi ai niin! Pesin hampaat ja hammasharja ja paita tietenkin sävysävyyn! (Niin miten tää liitty taas mihinkään?:D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti