perjantai 30. marraskuuta 2012

Onnistuin pääsemään lentokentälle!!!!!!

No huh huh! Nyt oon vihdoin lentokentällä ja ajoissakin onneks mut ei ollu ihan helppo homma tolla bussilla matkustella tänne! Tunti enemmän meni aikaa kun normisti mut onneks oon nii fiksu et lähin vähän aikasemmin:)


Nyt suuntana siis Saksa ja Düsseldorf tällä kertaa!:) Pelaan Saksassa bundesliigassa ja mun joukkue on Bc Düren ja nyt meillä on tänä viikonloppuna kaks joukkuematsia. Vähän on ehkä jännä fiilis lähtee tonne, kun en hirveesti niitä ihmisiä tunne ja ne ei oo mua kauheen innokkaasti sinne tällä kaudella vielä pyytäny.. Mutta joo oon mukava ja muistan hymyillä paljon nii ei kait siin voi ongelmia tulla:) Kirjottelen sieltä sitte jos vaan netti löytyy niin vähän fiiliksiä jossain vaiheessa!

Höh oisin halunnu kirjotella tosi paljon kaikkee nyt enemmän vielä mut lento lähteeeeee! Ehkä illalla vielä kirjotan sit jos vaan ehtii:)

Ps. Mitäs sitä muutakaan yksin ollessaan vois lentokentällä tehä ku leikkii webcamilla? :D Noil muil matkustajil oli varmaa kivaa ku ne katteli mun leikkejä.. Mut hyvä vaa jos niille tuli hyvä mieli :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti