perjantai 16. marraskuuta 2012

Voittoja, tappio ja isoja pohkeita!

Täs mä viel voitin ja Ruotsin tytöllä ei ollu muuta sanottavaa ku "fan!"
 Kisat on sitte ohi mun osalta. En oikeen tiiä mikä on fiilis nyt.. Tavallaan ihan hyvä, koska mä kuitenkin voitin eilen kaks peliä ja pääsin karsinnasta pääkisaan, mut sit hävisin tänään ja eihän se tietenkään oo ikinä kivaa. Pelasin hyvin tai ainakin ihan ok, mut ei se riitä tän tason kisoissa. Tänkin päivän pelissä oli kuitenkin paljon hyviä juttuja, mitä mun pitää nyt miettiä! Mä pysyin hyvin pelitempossa mukana ja ei siinä ollu mitään hätää, tein vaan enemmän virheitä kun vastustaja. Ja mun pää pysy hyvin kasassa ja mä keskityin ja en kiukutellu omista virheistä ja mä nautin pelaamisesta. Mulla oli ihan kivaa oikeesti:) Mut nyt haluisin päästä pelaamaan lisää! Mutta kun hävisin niin ei.

Jeeeee sain uuden pallon ku pyysin nätisti :))
 Mua harmittaa, että harvemmin pääsen Suomessa pelaamaan noin kovia matseja treeneissä. Harvemmin mä oikeesti hyydyn noin paljon kun tossa ja saan pelata noin kovatemposta peliä. Mut se on vaan siks, kun Suomessa ei vaan oo niin paljon kovia tyttöpelaajia, joitten kanssa pääsis pelaamaan tollasia kovia matseja. Mä oon miettinyt, että mun pitää varmaan aika pian valita, että jäänkö mä Suomeen vai muutanko lukion jälkeen jonnekin ulkomaille.. No mutta joo, siitä sit enemmän kun teen sen postauksen mun tavoitteista ja muista:)


Mutta joo, bongasin kuitenkin upeet pohkeet hallilla!! :D Siis iha mega kokoset oikeesti! Ja ne on kotoisin Koreasta ;)
Siis ihan oikeesti kattokaa nyt noita! Hävetti iha vähä kuvailla tätä ku kaikki varmaa luuli et zoomailen iha innoissaa sen peppuu.. :s
Sit oon taas kokannu iha ite :p En siis tykkää kauheesti syödä ravintoloissa mut tällä kertaa syy omiin kokkailuihin on kyllä enemmänkin hinnoissa. Siis täällä maksaa esim. pizza kuulemma melkeen 30e! Mut onneks tiesin et tääl ei oo kauheen halpaa ja otin kotoo mukaan täysjyväkuskusta ja puurohiutaleita ja riisikakkuja ja soijarouhetta ja mitäköhän kaikkee otinkaa. Ja usein hotellista kyllä saa kiehuvaa vettä ja niin täältäkin:) Sit kaupasta löyty pikkuporkkanoita ja kanaa lihatiskiltä ja jee tuli hyvää! Mut siis ne porkkanat ei ollu lihatiskiltä ku toi kuulostaa vähä siltä nyt:D Ja hintaa porkkanoilla ja kanalla yhteensä about 6e eli ISO säästö onneks:)
Siinä siis täysjyväkuskus + kana + porkkanat! Ja tota oon jo pari kertaa syöny mut hyvää on kyllä :D
Mut nyt kohta hallille kannustaa viel kisassa mukana olevat suomalaiset voittoon!:) Ja huomenna aattelin mennä aamulla puntille, kun tossa tän hotellin vieressä on tosi hyvä puntti ja sinne ei tartte ees maksaa mitään kun asuu tässä hotellissa. Tai ei kai täällä kukaan asu mut en tienny mitä sanaa pitää käyttää.. Eiku nii joo yöpyä se ois ollu :) Ja huomenna illalla sitten takas kotiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti