lauantai 10. marraskuuta 2012

Vuoden kuumin kisa ja kylmin halli

Tänään mulla on vapaapäivä treeneistä:) Koska joka viikko pitää olla se yks täysin lepopäivä ja se on mulle tärkee juttu nyt! Mut eihän tääkään päivä menny ilman sulkista tietenkään :D Koska tänä viikonloppuna pelataan vuoden kuumin kisa eli joukkue-SM! Se on niinku seurojen välinen joukkuekisa ja siks tietenki usein on draamaa ja tunteet kuumenee. Ja mikäs sen parempaa! ;) haha no ei se aina hauskaa oo jos menee liian vakavaks :D Mutta tänä vuonna mä en saa pelata ollenkaan, koska mulla on sopimus Saksan liigaan BC Dürenin kanssa niin sitten säännöissä lukee, että ei saa muissa maissa edustaa toisia seuroja joukkuekisoissa/liigoissa. Niin mä sitten joudun tyytymään kannustamiseen koska muuten tulis tosi iso sakko Saksasta ja se ei ois mitenkää tosi hauskaa kyllä.

Olin tänään heti ysin jälkeen aamulla pirteenä hallilla kannustamassa mun seuran pelaajia, mut vaik hurrasin miten kovasti niin hävittiin ESB:lle 1-6 :( Saakelin esbiläiset!!!!!! Noei, saatte anteeks :)


Ei, en ollu aineissa ku siel oli vaa kauheen kylmä!
Yritin oikeesti keskittyy peleihin...
....mut sit oli pakko lakkaa kynnet :) ja pinkillä tottakai!
Kun matsi ESB:tä vastaan oli loppu niin me keksittiin mennä ihanan Miikan kaa kattoo tennistä kun siin oli se joku tosi iso kisa siin viereisessä tennishallissa siinä Talissa.
Miikka nauratti mua sen vika toi ilme.......
Sit vähän vaan hengailtiin ennen seuraavaa peliä ja jouduin punastellen kuuntelee mun kavereitten härskejä juttuja voivoivoi.. Mite se onki et jätkät saa kaikesta väännettyy jotai iha hävytöntä?!??! :D
söpöjä <3

Joel halus päästä mun blogiin mut feilasin meijän yhteiskuvan:( eihän tätä nyt voi julkasta!
Ja sit seuraavaks meillä oli Driveä vastaan ja me voitettiin 7-0 jeeeee :) Kaikki pelas just hyvin!
Noora ja Miikka tulessa! Ja ne voitti siis tietenki ;)
Viimestä kierrosta en jääny enää kattelemaan vaan lähin kotiin. Nyt jännitän pari mailaa ja sit meen mun kivalle kivalle kaverille kattomaan leffaa! Ja huomenna taas hallille ja sit selvii että mikä seura on tänä vuonna se ykkönen! Ja meen kans ite treenailemaan huomenna vähän jee :)

Mutta joo sellanen kiva päivä tänään:) paitsi mul on niiiiiin ikävä.
Ja ainiin! Eilen oli eka puntti pitkään aikaan ja semi kova treeni kans aamulla! Ja silti on nyt ihan hyvä olo. Eli tästä tää taas lähtee ja kohta oon kaikin puolin stronger than ever :)

2 kommenttia: