torstai 13. joulukuuta 2012

En oo karhu enkä ees poika mut silti sairastan :(


Tänään mä heräsin aamulla ja oli tullu kuume. Oon koko viikon ollu treenaamatta muutenki ku oli kurkku kipee ja flunssaa mut nyt sit tuli kuume. :( Oon kauheen surullinen nyt, kun en voi tehä mitään ja muutenki oon. Olin aamulla lääkärissä ja ei mus kuulemma oo mitää vikaa ja pitää vaan huilailla. Ja oonki kyllä tänään huilaillu nii että riittää. Oon maannu sohvalla ja kattonu pari ihan turhaa leffaa ja nukkunu parit päikkärit. En tykkää tällasesta ollenkaa. Alkaa pikku hiljaa hirttää tää touhu. Paitsi ettei täs kyl mistää touhuamisesta oo todellakaa kyse.

Aamulla sen jälkeen kun olin ollu lääkärissä niin menin sit kauppaan. Aattelin et ostan jotain niiku iha mitä vaa mitä tekee mieli ja mussutan sit sitä ja katon leffaa. Kiertelin siel kaupas varmaa 20min iha koomassa ja täs on kaikki mitä ostin sit lopulta:
Juu ruoka maistuu kyllä ja sil viisii. Ja nyt ku katon tota paprikaa nii se näyttää iha idiootilta ja mua naurattaa. Oon vakavasti sairas iha selkeesti ku repeilen paprikan kuvalle. Pelastakaa joku mut tält hulluudelta! :D
Ajokohan muumipappaki mamman päälle taksilla ja ne rakastu?
Mut oon kyl juonu kuumaa maitoo tosi paljon tänää. Siin karhunpoika sairastaa -biisissäki sanotaa et maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi! Toisaalt ei se mun maito varmaa nii tuoretta oo mut sitäki lämpimämpää sit. Mut ku en oo karhu enkä ees poika nii tuskin se on nii justiinsa. :)

On kyl jotenki tosi surullinen olo nyt. Ei oo kivaa olla yksin kotona kipeenä. Sit oon kuunnellu kauheen surullista musaaki tänää. Mikä siin onki et ku on paha mieli nii kuuntelee vaa surullist musaa? Mitä järkee ku ei kait se nyt piristä?
 
Ja noi leffat mitä oon kattonu on ollu kans iha hirveitä. Tollasii perus romanttisii komedioita ja joo tosi söpöö mut ihan turha väittää mulle et "se oikea" ajaa yhtäkkii vahingos taksilla sun päälle tsädäm ja sit meetteki jo naimisii. Oonpas mä katkera :DD Mut kai mä nyt oon ku jokasen taksin alle yrittäny jäädä mut silti oon forever alone.

Sit seki on tyhmää ku mua alkaa pikku hiljaa huolettaa, että miten kerkeen tervehtyä, kun tiistaina pitäis tosiaan sinne Istanbuliin lähtee pelaamaan.. Sitte ku jos lentää nuhasena nii se sattuu iha sikana korvii. Oon valitettavasti muutaman kerran kokeillu ja kerran joku random mies lohdutti mua koko laskun ajan ku itkeskelin siinä. Se oli vähän ehkä hassuu. Ja ku ei se ees ollu hyvän näkönen mies. No joo mut onhan täs viel onneks muutama päivä aikaa parantuu. Oon kyl päättäny et oon tiistaina jo terve. :)

Tulipas hauska postaus. Tosi sellanen positiivisen pirtsakka. Sen verran on kypsää pohdintaa et pitäis varmaa saman tien riipasta toi äikän vastausteksti tosta ku on nii hyvä draivi päällä. Tai sit ei. Mut piristyin kyl vähä ku nauroin omalle tyhmyydelleni kun luin tän tekstin et se on hyvä sentää :D

Ja mitäs sitte? Ehkä löydän jonku kolmannen laatuleffan viel tuolt meijän digiboxin uumenista. Toivottavasti en löydä. Joten ainoo vaihtoehto on nukkuu lisää. Jeeeeeeee.

2 kommenttia:

  1. Paranemista sinne!

    Kattele täältä telkkari sarjoja niin piristyt :) "New girl" niminen sarja ainaki naurattaa!

    http://www.free-tv-video-online.me/internet/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:)

      Toi on ihan sika hyvä! Oon katellu jo pari jaksoo nyt!:D Kiitti vinkistä:))

      Poista