sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Henkiinheräämistreeni ja Naked Truth :)

Ihan tähän alkuun haluun huomauttaa tohon viereiseen kuvaan liittyen et en IKINÄIKINÄ kuvaa itteeni tollee puntilla! :D Mut nyt ton Naked Truth -jutun takii piti ottaa pari meikitöntä kuvaa. Ei siis enää punttipissistelyjä! Siellä treenataan, ei hilluta ;) :p

Mutta siis asiaan. Ja jee nyt alkaa elämä voittaa taas! :) Perjantaina jo helpotti kuume aika hyvin ja eilen ei ollu enää ollenkaan kuumetta ja nyt on jo melkeen normi olo. Paitsi että nenä on vielä aika tukossa mut kyl se siitä. :)

Niimpä mä kävinki tänään tekemässä tositosi kevyen henkiinheräämistreenin (ihan ite noin hienon termin kehittelin.. :p)! Se oli siis todellakin kevyt eli juoksin 10min juoksumatolla ja tein vähän keskivartaloa ja pari leukaa ja vähän olkapään huoltavia liikkeitä. Ihan vaa kevyt hiki ja kroppa ehkä heräs vähän taas tähän maailmaan viikon sohvalla makoilun jälkeen. :)

Oon kyllä ihan super ilonen et huomenna on taas arkipäivä! En jaksais enää yhtää tätä tällasta. En oo oikeesti saanu niiku mitään aikaan! Paitsi kattonu turhii leffoja, maannu sohvalla, dataillu iha liikaa, syöny (huonosti) ja mitähän vielä. Nojoo sain mä sentää piparkakkutaikinaa leivottuu et jotai ees! :D

Ja sit munki on nyt pakko osallistuu tähän Naked Truth -haasteeseen! Joo tiiän et oon vähän jäljessä mut ei kait se haittaa. :) Haasteen ideanahan on se, että bloggaajat julkasis itsestään täysin meikittömän ja muokkaamattoman kuvan. Tällä halutaan osoittaa, että voi olla oma itsensä ja täysin sellainen kun nyt sattuu olemaan ja kampanjoidaan virheettömyyden ihannointia vastaan.

Joten tässä mä oon. Lähössä puntille. Täysin ilman meikkiä. OMG.
Ja puntilla. Edelleen täysin ilman meikkiä. Ja edelleen OMG.

Jotenki mulle meikittömyys ei oo mikään ongelma tai mitenkään iso juttu. En yleensäkkään meikkaa mitenkää ihan hulluna, koska treeneissä ei oo kivaa olla hirveessä pakkelissa ja muutenkaan se ei tekis hyvää iholle. Mä tiedän että mä näytän varmaa aika paljon nuoremmalta ilman meikkiä. Tai ainakin musta tuntuu et näytän:D Mut ei se haittaa! :) Ps. oon kestovärjänny mun kulmakarvat enkä valitettavasti saanu niitä luonnollisen värisiks noihin kuviin.. Mut voin paljastaa et oon "unohtanu" nyppii niit nyt vähää aikaan joten ehk saan sen värin sit anteeks, jookos?:)

Mun mielestä toi koko Naked Truth -kampanja on ihan tosi hyvä juttu! Siks halusin itekkin nyt osallistua tähän. Monet on oikeesti ihan sairaan nättejä ihan ilmanki meikkiä ja sellanen ylipaljon meikkaaminen ei mun mielestä kaunista ketään. Luonnollisuus kunniaan siis!:) Muutenkin tää maailma on jotenkin kauheen ulkonäkökeskeinen, mikä on mun mielestä vähän hassua. Oon miettiny jo monet kerrat et postaisin siitä, miten urheilijoita, etenkin naisia, arvostellaan kauheesti ulkonäön perusteella. Olympialaistenkin aikaan oli kauheesti niitä otsikoita, että "Kuka on kisojen seksikkäin urheilija?" ja "Katso olympiaurheilijoiden kuumat kuvat!". Mut entäs sit se ite urheilu? Miks saa enemmän julkisuutta olemalla seksikkäin kun urheilemalla hyvin? Mun mielestä se vaan ei oo oikein.

No mutta joo.. Nyt vähän kouluhommia ja sellasta. Huomenna ihana arki ja sulkapalloa taas viikon tauon jälkeen! Can't wait;) Ja tiistaina se on sit Istanbul, wuhuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti