sunnuntai 2. joulukuuta 2012

I like push ups.


Sain uudet vaatteet! (ja pikku mustelman..)
Hieman ehkä kaduttaa mun edellinen angstauspostaus nyt, koska mulle tulikin just kiva viikonloppu!! Kaikkihan on loppujen lopuks aika paljon omasta asenteesta kii ja mä päätin tehä kaikkeni et ois kivaa :) Ja ennen kaikkee päätin näyttää niille et osaan kyl pelata! :D Nyt sit edellisen angstin vastapainoks saatte vähä hehkutuspostausta tällä kertaa :D

Pelasin neljä peliä, eilen 2 ja tänään 2 ja hävisin kyllä kaikki MUTTA pelasin tosi hyvin!:) Nyt kun tää mun jengi on Bundesliigassa eikä enää divarissa niinku viime vuonna, niin vastustajat on aika kovia. Mä pelasin eilen Olga Kononia vastaan ja se on Saksan toiseks paras. Ja tänään sitten vastassa oli Juliane Schenk, joka on Saksan ykkönen ja on tällä hetkellä maailmanlistalla 4. ja EM-mitaleitakin löytyy ja MM-mitalikin vissiin ja niin eespäin... Mut onnistuin pelaamaan hyvin ja eilen Olgaa vastaan pisteet oli 21-16, 21-18 eli ihan tiukkaa oli! Ja tänään juoksin ihan hulluna siellä kentällä ja lukemat oli sit 21-6, 21-13. Toka erä oli aika tosi hyvä kun se kuitenkin on maailman 4. paras tällä hetkellä! :)

Ja mikä parasta nii mua kehuttiin kauheesti! Meijän seuran se bossi tai se "president" oli kuulemma tosi impressed (onks se vaikuttunu suomeks?) mun peleistä ja nyt se sit haluis et pääsen enemmän pelaamaan tänne! JES :) Ja mun joukkuekaverit kans kehu kauheesti ja jopa se sähläriukkeli, josta viimeks valitin!!:D

Mut kaikista kehuista eniten lämmitti kyllä kun Schenk sano mulle pelin jälkeen et pelasin tosi hyvin ja et oli kuulema paras peli sille täl kaudella täs liigassa. Ja et mussa on kuulema potentiaalia:) Vitsi tollasii on kiva kuulla kyl! Pikkasen nostaa treenimotivaatioo kaikkien vastoinkäymisten jälkeen, joko pääsen treenaa hei?? :D

Eilistä hallitunnelmaa:)
Sit tänään kävi yks tosi hassu juttu:D Okei joo ei se varmaa oikeesti ollu nii hauskaa mut minä idiootti hihittelin yksikseni vaikka kuinka pitkää:D Mut siis kun lämmittelin ennen peliä ja punnertelin sit siinä ja sit se yks englantilainen jätkä meijän jengistä sano jotai et "strong girl haha" ja jotai et se ei ikin oo punnertanu elämässään (nii vissii!!). Sit ne muutki tuli siihe ja kysy et "what are you talking about?" Nii minähän sitte fiksuna tyttönä kerroin et "about my push ups". Sit ne alko tuijottaa mun tissejä ja sit se englantilainen korjas et siis niinku ei sellasist push up -rintsikoista ollu kyse :D Olin vähä nolona..

Nojoo mutta nyt meen kohta unille! Huomenna aamulla pitäis löytää bussi millä pääsee lentokentälle täältä hotellilta ja lento lähtee 7.30 joten aikanen herätys tiedossa... Toivottavasti bussi löytyy ja en eksy, wish me luck! :D

PS. sain tosi ihanan joululahjan! Ja niin, arvaatteko keltä? No tietenkin siltä sähläriukkelilta, josta mä niin kauheesti valitin. Tyhmä minä!!!


Jes kerranki mul on tuliaisia kotiin! Okei vähän huijasin.. Kyllä mä ite noi omenat aattelin syödä:))
PPS. Söin tänään ekaa kertaa elämässäni kengurua kun käytiin jengin kans syömässä! Mulle luvattiin et huomenna sit pompin, joten innolla ootan jo aamua et mitä tapahtuu :)

2 kommenttia:

  1. Pushups :DDDDDDDDDDDDDdddddd en kestäääää apua hahahha :D paras

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli vähä kielimuuri mut sellast sattuu.. :D:DD

      Poista