lauantai 8. joulukuuta 2012

Kisaviikonloppu + pari pelikuvaa + ONGELMA

Nyt on siis kisaviikonloppu mulla ja kisa on eliittikisa Helsinki Open! Voitin tänään kolme peliä ja huomenna siis jatkuu...ehkä. Koska mulla on vähän kipee fiilis, ei kivaa :( Kurkku on kipee ja päässä pyörii ja on vähän melkeen kuumeolo. Ois kyl kivempi pelata huomenna kun maata kipeenä kotona! Tiiätte ehkä sen olon ku tietää, et nyt kun meen nukkumaan niin huomenna herään kipeenä. Eli siis ei pidä mennä nukkumaan ollenkaa tänää sit vissiin. :(

Mut tässäpä nyt pari kuvaa, jotka joku setäihminen oli ottanu musta viikko sitten, kun olin siellä Saksassa pelailemassa. Kuvaajan nimi on Ronny Pabst eli ne on sen kuvia. En tosiaankaa tiiä kuka tää kyseinen herra on mut kiva että kuvaili ja lisäs facebookkiin. :D

liianpienipaitaehkäjoo.......


Jee mikä ilme..... Mut koittakaa ite pelaa täysii ja näyttää hyvält yhtä aikaa! :D

Heitettii vähä läppää Jultsun kaa!:p Haha no ei mut hänpä on siis maailmanrankingin 4. Juliane Schenk

Ja sit mul on yks ongelma, jota en millään pysty ratkasemaan! Eli siis penkkarit vai EM-kisat?? Penkkarit ois 14.2. ja joukkue-EM-kisat Venäjällä ois 12.-17.2. Oon tätä miettiny ja sen verran ymmärrän, että kahessa paikassa ei voi olla yhtä aikaa. Sen oon kans tajunnu että en pysty teleporttaamaan (oon oikeesti yrittäny!) tai muutenkaan pääsemään paikasta toiseen niin nopeesti, että kerkeisin molempiin. Joten nyt mun pitäis valita jompi kumpi! Mulle on vähän niinku luvattu, että mulla ois paikka tossa EM-joukkueessa mut sit toisaalta mulle ois paikka myös siellä abi-rekassa. Joten mitäs nyt? Kuka haluu päättää mun puolesta?:D

Mutta nyt meen saunomaan vähän ja sit lepäilen ja toivon kauheesti etten ois huomenna kipee!

PS. Tässä lähipäivinä aattelin kokkailla taas jotain hyyyvää ja postailen sitten taas reseptiä! ;)

4 kommenttia:

  1. Olisi tosi kiva jos tulisit sinne venäjälle (vellu taisi sanoa että mäki oon joukkueessa jos tajusin oikein ja jenny ja thildakaan ei taida olla tulossa:( ) MUTTA noi kisat on melkein joka vuosi ja meillä kuitenki aina bulgaria vastassa. penkkarit on vaan kerran elämässä ja ainaki mulla oli tosi hauskaa sillo kolme vuotta sitten vaikka oliko pakkasta jne :) (herrajestas siitä on kauan!!) mutta hyvä fiilis oli ja uskon että olisi harmittanut jälkeenpäin nähdä kaikki kuvat facessa ku muilla tosi hauskaa ja itse ottanut vaihteeks pataa petyalta :D

    N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin toi on kyllä totta! Mua harmitti jo viime vuonna katella niitä kuvia kun en ite ollu siellä! Mut vellu kauheesti yrittää saada mua kisoihin just siks kun muuten melkeen kukaan ei pääse :D mut pitää nyt vielä miettiä tätä vähän :)

      Poista
  2. Mä en mistään hinnasta haluais jättää penkkareita väliin, niin kivaa meillä silloin oli! Pelaamaan pääsee aina ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä oon kyl oottanu niitä kans ihan innolla!:D Mut vaikee valinta.. Miks kahes paikas ei voi olla yhtä aikaa!!

      Poista