tiistai 18. joulukuuta 2012

Lentokenttäterveisiä jälleen!

Ja taas istuskelen täällä lentokentällä! Nyt siis suuntana Turkki ja Istanbul. :) En ookkaan ennen käyny siellä vielä niin tosi kivaa, että saan uuden maan taas mun täällä oon käyny -listalle. Ei mulla kyllä oo mitään sellasta listaa, mut jos joskus vaikka innostun tekemään sellasen nii onhan se kiva että sen Turkinkin voi sinne pistää. :D


Nyt mulla on eessä vielä piiiiitkä matka.. 5h vaihto Münchenissä ja perillä Istanbulissa oon vasta 23.40. Huh huh! Ja yksin vielä joudun matkustelemaan :( Eli pitää toivoo et Münchenistä löytyis ilmanen netti et menis ees vähä nopeemmin ehkä se 5h! Ja sit kans pitää toivoo et löydän jollain tavalla Istanbulissa hotellille vaik sit onki jo yö ja vaik oon blondi ja yksin ja siel ei oo niin paljoo varmaan muita blondeja yksin.

Ja mun valmistautuminen tähän kisaanhan ei tosiaan oo ollu mikään paras mahollinen. Viime viikon makasin kipeenä sohvalla ja katoin leffoja ja surkuttelin yksinäni ja söin 937 hapankorppuu, 864g juustoo ja 236,5 litraa maitoo. Nii ja sen yhen paprikan :D Nojoo saattaa vähän heittää noi luvut ku pyöristin vähä mut sillee suunnillee u know. :) Mut kaikesta huolimatta en kauheesti stressaa! En tiiä itekkään et miks koska tänään aamutreeneissä hyvä kun palloon osuin ja silleen.. :D Tuntu ihan et mikä laji tää sulkapallo oikee on?!!? Mut kyse ei todellakaan oo siitä, että mua ei kiinnostais! Oon oikeesti ihan intona!:)) Ja kun oon intona ja teen parhaani nii eiköhän sillä jo pärjätä ihan alright. :)
Siinä mä poseeraan mun lentokoneen kanssa yhteiskuvassa <3 Kohta me lennetään yhdessä Müncheniin. :)

Nyt ne just kuuluttaa että sinne lennolle voi mennä ja jos en mee nii koht ne alkaa kuuluttaa vaan mua. Ja se ei oo hyvä juttu. Joten ei kai tässä sit muuta kun LET'S GO !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti