keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Mun joulu!:) Ja huomenna treenaamaan on pakko jo päästä!

Ja taas tulee pitkää postausta ja paljon kuvia, olen pahoillani syvästi ja erittäin syvästi myös.

No mutta hejsan pitkästä aikaa! Mulla on ihana joulu takana, toivottavasti teillä kaikilla muilla oli myös kivaa! :) Mun joulu kulu mökillä (ilman nettiä ja konetta ja siks ei postauksia) ja siihen kuulu perheen kanssa oleilua, chillailua, nukkumista, ulkona reippailua, palapelien tekemistä ja kaikkea muuta kivaa. Niin joo ja tietenkin ruokaa ja leipomista, miten mä meinasin unohtaa ne! :D Olo on kyllä sen mukanenkin, että ainakaan nälkää en oo nähny viime päivinä, mutta niin kai sen jouluna kuuluukin olla, että voi herkutella isosti ja hyvällä omatunnolla. :)

Nyt vähän kuvia mun joulusta:

Pikkasen kaunista oli järvellä, kun kävin reippailemassa <3
Ja kylmä oli kans :D

<3

<3

Niin nätti auringonlasku <3

<3 okei okei nyt riittää nää maisemat :D

x) -enkeleitä ja muita hienouksia mitä tein iha ite!
Glögijuustokakku jonka tein kans iha ite ja nomnom se oli niiiiin hyvää!

Mun joulun ainoo glögi! Mut sitäkin parempi :))

Jouluruokaa paljon ruokaa namnam ruokaa! Ja toi ei ollu ainoo lautasellinen, älkää huoliko :p
Käytiin joulukirkossa ja hautausmaalla viemässä vaarille kynttilä <3



Tehtiin koko perhe yhessä 1000 palan palapelejä ja se oli ihan tositosi kivaa vaik ei ehk uskois! :D

Ois kiva ku jaksaisin johonki muuhunki joskus keskittyy yhtä hyvin ku noihin...


Joulupukkikin oli käyny sillä välin kun oltiin joulusaunassa ja olin vissiin ollu kiltti. :) Sain oman kameran jeeeee! Sitä olinkin toivonu, miten se pukki aina tietääkin? Ja sit sain vähän superfoodeja ja niitä pitääkin alkaa testailemaan! Ja pari kirjaa, lahjakortin, ihonhoitojuttuja, turkkilaisen huivin (iteltäni:D) ja mitähän vielä, en muista nyt. :)

Nyt sitten pitäiskin huomenna vähän niinkun palata arkeen ja myönnän ihan suoraan, että ei huvita. Voisin vaan köllötellä ja herkutella ja olla mun perheen kanssa vielä vähän aikaa. Onko pakko alkaa opiskella ja treenata taas kovaa ja syödä vähän järkevämmin ja olla tunnollinen urheilija ja lukiolainen?!??! Paitsi että kyllä mua itseasiassa huvittaa ihan kauheesti päästä treenaamaan eli ehkä tässä ei ookkaan hätää. :)

Joulun ajan treeneistä sen verran, että otin aika chillisti ja tein just sitä mitä huvitti tehä. :) Mut ihme kyllä, että sitten kun antaa itelleen luvan vaan olla niin eipä sitten maltakkaan vaan olla! Hirveesti ei treenimahollisuuksia tietenkään mökillä ollu, kun ulkonakin oli se -20C melkeen koko ajan. Mutta pari reipasta reilun tunnin mittasta kävelylenkkiä tuli tehtyä ja pari kuntopiiriäkin tein. :)

Nauttikaahan elämästä ja lomapäivistä, niin mäkin teen! :)

PS. Mun olo on vähän kun tossa kuvassa. Tolla apinalla siis. Oonko ainoo?? Mut hei onneks huomenna pääsee urheilemaan taas ja kukaanhan ei pakota onneks syömään enää yhtään piparia tai namuja! Joten eiköhän mulla ja kaikilla muilla myös oo taas kohta super olo :)) Ja sitä paitsi ainakin energiaa löytyy nyt kropasta jos ei muuta! :D





PPS. Onneks mun absit melkeen viel erottuu kun oikeen kovaa puristaa. :D Eli ehkä mulla on vielä toivoo selvitä tästäkin joulusta!

2 kommenttia: