sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Pari pelikuvaa ja höpöttelyjä

Turkin kisassa mua oli kuvailtu ja tällasen löysin sit Facebookista :)

Ja tää kans on Turkista. Ihme peppukuvia taas mut ei voi mitää :D
Jeeeee mitä treenejä oon saanu aikaseks tällä viikolla! :) Perustreenejä ei oo nyt joulutauolla mut onneks voi ite järkkää. Oonki pelannu paljon hyviä pelejä Nannan ja Liinen kanssa, pari treeniä kävin kuokkimassa toisen seuran leirillä ja pari kovaa punttia oon kans tehny. Sulkapallo on kyl ihan parasta kun saa vääntää tollasia pelejä kovia tyttöjä vastaan. :) Nyt on joka paikka jumissa ja varsinki peppu ja muutki jalat! Tai siis tarkotin että muutkin osat jaloista. Mut se on vaa kivaa. :)

Mul on aina hyvä mieli jos on paikat vähän sillee jumissa, koska sit tiiän et mul on pakko olla lihaksii, koska eihän muuten vois olla jumejakaan! Joo tiiän et oon nokkela ja älyttömän fiksu :) Ja nimenomaan sillä älyttömällä tavalla.

Tänään olin aamulla treenaamassa ja sit olin mun kaverilla kattomassa leffaa. Oli tosi hyvä leffa (mut miten en enää muista sen nimee??:D) ja muutenkin tosi kivaa. :)

Söpöä, eikö?? :)
Mun leffaeväät! Noi kaks sopii kyllä tosi hyvin toisilleen <3
Huomenna on uusvuos jippii!:) Pääsee kavereitten kaa pitään kivaa! Mut ennen sitä kyllä aattelin jotain treenailla aamusella. Ehkäpä punttisali tai juoksumatto tai jopa molemmat kutsuu mua kun muutakaan on vähän vaikee päästä nyt tekemään tähän hätään. Mut kyllä mä jotain keksin, no hätä! ;)

Joten ei muuta kun tosi hyvää uuttavuotta kaikille! :) Pitäkää hauska ja ihan paras uusvuos mut alkomahoolia sitten kohtuudella eiks joo? :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti