lauantai 1. joulukuuta 2012

Sorry, i don't like beer

Haluisin jo kotiin. 
Jeeeeeeeeee.
Noniin joo toi eka lause varmaan tiivisti aika hyvin mun fiilikset täällä Saksassa. Eli pelkään pahoin ettei täst tuu nyt maailman positiivisin postaus.. Aika typeräähän mun on mistään valittaa, varsinki ku oikeesti varmaan suurin vastoinkäyminen tähän asti on se et mun kynsi katkes lentokoneessa. :D Nii ja se et pari bussii stögäs lumeen ku yritin päästä kentälle ja mul oli kiire ja kauhee pissahätä. Ja seki vielä että hotellihuoneessa ei toimi netti ja en uskaltanu tulla tähän alas "baariin" eilen illalla että oisin voinu postailla tänne.

Eilen päivällä siis lensin tänne ja mua piti tulla jonkun hakemaan kentältä mut eipä ketään näkyny ja olin ihan yhyy. Ja mun team manageri ei vastannu puhelimeenkaa. No tunnin oottelin sit kunnes se joku ihme sähläri meijän tiimistä tuli hakemaan mua. Ja siis ihan oikeesti kun mä vaan en kestä.!.!.! En oikeen tiiä mikä tän sählärin tehtävä on meijän joukkueessa, mut siis se on semmonen vanhempi mies joka hoitaa noita kyytejä ja tekee meille jotain sämpylöitä ja muuta ruokaa hallilla. Nii ja tietenkin juo isosti olutta koko ajan. Se on siis semmonen joka paikan höylä vähän. Ja kauheen innokas sulkis-fani, mikä on periaatteessa tosi kiva juttu!
 
MUTTA.
  
a) Se ei puhu englantia. Tai no valitettavasti puhuu vaikka ei osaa. Sit kun yrittää vastata niin ei se ikinä ymmärrä.
b) Se haluu koko ajan juottaa mulle bissee. Onneks se ymmärtää sen verran et ”sorry i don't like beer”
c) Se kerto mulle jo eilen ettei mulla oo mitään mahollisuuksia voittaa tänä viikonloppuna mun pelejä. Lämmittää mieltä et luottoa löytyy.
d) Se sano että mut oli pakko ottaa tänä viikonloppuna tänne että ees kerran pääsen. Nojoo oonki miettiny et miks mua ei oo aikasemmin tällä kaudella pyydetty.
e) Se luulee että treenaan kerran viikossa tyyliin. Se kerto että 5h päivässä ois hyvä. Sanoin että joo niinhän mä teenki ja se vaan nauro.
Jeeeeeeeeee.
f) Pelien jälkeen se sanoo aina että ei vissiin menny hirveen hyvin. Sit on kiva olla silleen et ööö kyl se mun mielest meni tosi hyvin?
g) Se on ihan sekasin.

Oikeesti varmaan ihan mukava mies, mut kun en vaan kestä. Toivottavasti en tänää joudu viettämään sen kans yhtä paljon aikaa ku eilen.
Ja sit toinen syy miks mua ärsyttää olla täällä on se, että mua ei selkeesti haluta tänne. Tai että oon täällä säälistä. Mua ei oo mainittu ees meijän joukkueen sellasessa esitteessä ollenkaa. Kaikki kohtelee ku jotain harrastelijaa ja pikkulasta. Okei joo oon 10 vuotta nuorempi ku melkeen kaikki muut mut silti. En tykkää täst fiiliksestä et oon huonompi ku kaikki muut. Oonks mä oikeesti niin sika huono? Hyvä täs nyt sit yrittää olla itsevarmana ja pelata hyvin.

Ja kaiken lisäks jos oisin tänään Suomessa niin pääsisin sulkisporukan kaa viettää pikkujouluja. Haluisin kauheesti pitää kivaa niitten kaikkien kivojen ihmisten kaa siellä! Mut toivottavasti niillä on hauska ilta:)) Jos luette tän nii pitäkää tosi kivaa ja haluun sit kuulla tarkan selostuksen illan tapahtumista jälkeenpäin!;)
Nii joo ja vielä sekin että tänään sais avata ekan joulukalenterin luukun! Ja huomenna tokan! Mut mä en nyt saa:( Ei sillä et mul ois ees joulukalenteria vielä hankittuna (ÄITI, jos luet tän niin joku söpö kuvakalenteri ois kyl kiva….. ;) ) mut kuitenkin!

Nojoo tulipas angstinen juttu :D Niinku mä sanoin niin eihän mulla oo oikeesti täällä mitään hätää. Noi mun joukkuekaverit on kaikki tosi tosi mukavia oikeesti! Ja pääsen pelaa ihan sika kovia naisia vastaan tänään ja huomenna! Ja tänään matsin jälkeen lähetään ajamaan täältä Düsseldorffista Berliiniin. Meillä on joukkueen yhteinen ”party bus” millä ajellaan se 6h sitten ja se on tosi hauskaa varmasti! Ja bisse ei ainakaa lopu keltään kesken, siitä oon varma. :D

Joten ei muuta kun:
Jeeeeeeeeeeeeee. (nojoojoo, yritän piristyy!)

2 kommenttia:

  1. Tää jokapaikanhöylä arvostelee sua kovin sanoin kun ei oo ite päässy koskaan pidemmälle ku muiden kuskiks ja sämpylöiden tekijäks, joten älä välitä! Näytä niille muille ettet oo mikään harrastelija! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitti ihana kommentti!! Joo mähän näytin parhaani mukaan ;)

      Poista