maanantai 28. tammikuuta 2013

Aim Higher!

MIA REHGIH eli siis Suomeksi AIM HIGHER! :) Se on semmonen sponsorointisysteemi, joka tukee nuoria urheilijoita matkalla huipulle. Ja mä pääsin tänään juttelemaan vähän niitten kanssa että mitä toi homma pitää sisällään. Ehkäpä mä saan uuden yhteistyökumppanin pian :)

Tälleen lukee niitten nettisivuilla:
"Aim Higher -merkki on uusi sponsorointikonsepti. Sen tarkoituksena on parantaa urheilijoiden taloudellista asemaa ja kehittää sponsorointia Suomessa. Konseptissa on aluksi sata urheilijaa ja se panostaa erityisesti nuoriin huippulupauksiin."
Ja lisää voitte käydä lukemassa sieltä sitten :)

Mun mielestä toi kuulosti tosi hyvältä toi idea ja systeemi kun siitä mulle kerrottiin. Ammattitaitosen ja tosi innokkaan olosta porukkaa! :) Aim Higherista ne haluu tehä tunnetun brändin ja sit että urheilun arvostus nousis Suomessa. Koska tällä hetkellähän sponsorointitoiminta ei oikeen suju ja urheilua ei oikein osata arvostaa.

Sen lisäks että mä mielelläni tietenkin haluisin saada rahotusta urheiluun niin olis kiva pystyä auttamaan siinä että tosta Aim Higherista tulis tunnettu juttu. Ja sitten että urheilun arvostus vois nousta taas Suomessa.


PS. Mulla oli tänään lukion viimenen päivä! Mä oon nyt siis istuskellu kaikki lukion oppitunnit, what a feeling! :) Ja eiks tää oo se ikä ku on viisaimmillaan?? Niin no alla vähän todistusaineistoa asiasta...


Kivaa viikkoa kaikille! Muistakaa tekin liikkua ja urheilla paljon niin tulee hyvä olo! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti