lauantai 5. tammikuuta 2013

Lentokentällä taas!

Nyt oon taas lentokentällä ja ollaan menossa Ruotsiin pelaamaan maaottelua!
Oskulla lähti tukka eilen ja sillä on vähän kriisi sen takia. Anton sano että hejsan svensson. Ja sit ne söi pussillisen karkkia tosi nopeesti. Joten selkeesti on tulossa kiva reissu ja ehkä vähän levoton kans.

Mä oon vähän kipeenä. Taas. Eilen olin tosi pahalla mielellä sen takia, koska mietin että mikä mussa on vikana. Just kolme viikkoa sitten olin kipee niin miten voin taas olla. Onneks en oo tosi pahasti, vähän vaan flunssanen. Mutta kuitenkaan ei oo kivaa!:(

Eilen oli sitten taas ihan turha päivä. En voinu treenata koska oon vähän kipee ja en muutakaan voinu tehä koska se ei olis fiksua. Joten mä nukuin, tein vähän koulujuttuja (en tarpeeks..), datasin ja katoin telkkaria. Ärsyttää tollanen kun ei saa mitään aikaseks. Mutta minkäs sille voi jos on kipee.

Mutta joo nyt mennään ja Ruotsillehan ei hävitä!;)

Lasse ja Irma reissussa
Osku ei oikeesti oo pullee. Onneks se ei ollu sivuttain tässä kuvassa nii se näkyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti