perjantai 25. tammikuuta 2013

No chillaanpas!


Mulla on hyvä mieli. Oikeesti tosi hyvä mieli. :) On ollu hyvä viikko ja oon saanu paljon aikaseks! Oon ollu hiihtämässä pari kertaa ja muutenkin treenannu hyvin. Sit oon saanu koulujuttuja vähän tehtyä ja tänään ja eilen oon kans täytelly tunnollisesti ruokapäiväkirjaa. Meillä on nyt Rio Teamin kanssa ravintoprojekti niin siks pitää 3 päivää täyttää ja sitten se ravintovalmentajatyyppi analysoi sen. Tosi kiva juttu koska haluun tietää että meneekö mulla hyvin noi ruokajutut! :)

Mut sit on yks juttu mikä saa mut näkemään punasta! Ja ei mitään vaaleenpunasta tai sellasta rakkauden väristä, vaan ihan oikeesti niinku suuttumuksen punasta. Paitsi että oikeesti nään kyllä yleensä harmaata jos mua ärsyttää enkä punasta.

Nojoo mutta siis se asia on se, että en kestä kun mulle sanotaan että "chillaa nyt!". Mulle tulee sellanen olo, että teen jotain väärin ja että oisin onneton jotenki. Joo, oon koko ajan menossa ja tällä hetkellä on paljon stressin aiheita. Mut ei se auta että mulle hoetaan että pitäis chillata.

Mä stressaan mun tulevaisuutta, mä stressaan ylppäreitäkin vähän (en kyllä ihan kauheesti..) ja mä stressaan sulkapalloakin tällä hetkellä. Mä oon ihan hukassa enkä mä tiiä mitä mä haluun tehä seuraavaks mun elämässä. Ja kun mä en usko että asiat hoituu niin, että vaan annan niitten lipua ohi. Jos tuntuu, että nyt ei oo kivaa niin jotain pitää muuttaa sitten! Mä haluun saada selville, että mitä mä ihan oikeesti haluan tehä lukion jälkeen.

Mutta vaikka mä oon vähän ehkä stressaantunu ja ihan pihalla kun en tiiä mitä haluun elämässä, niin ei se tarkota, että mä en osais chillata. Välillä mä oon niin ahdistunu, että ei oo kivaa, mut sit taas välillä oon kauheen onnellinen. Mä tuun onnelliseks treenaamisesta ja kavereista ja perheestä ja siitä kun saan vaan olla. Ja tällä hetkellä mä oon onnellinen esimerkiks! :) Löhöilen sohvalla ja datailen ja oon ihan aivokuollu. Eiks oo aika chillin kuulosta? ;)


Vitsi että mä ootan innolla viikonloppua ja sit ens viikkoa, kun sitten tapahtuu kivoja juttuja ja tulee ehkä vähän uusia kuvioita ;) Paljastan lisää sitten ens viikolla!

2 kommenttia:

  1. hei, tulin ihan yllättäen mieleen et ootko miettiny fysioterapian opintoja? sopisit aika hyvin ;) tai sit jotain muuta liikuntaan/ravintoon/yleiseen terveyteen liittyvää?
    T sirppa
    ps haluun kans hiihtää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oonhan mä kaikenlaista miettiny :D mut joo joku urheiluun/terveyteen liittyvä ois kiva kyl:) ravitsemusterapeutti ois ykkönen täl hetkel mut en tiiääääääää :D
      ps tuu tänne ja tuu mun kaa hiihtää:))

      Poista