tiistai 1. tammikuuta 2013

2013 ja salkkarileffaa!

Nyt on 2013. Se on hirveen hassua että kun vuosi vaihtuu, niin sitten täytyy aina taas muistaa kirjottaa päivämäärät uudella tavalla. Viime vuonna mä luulin etten opi ikinä laittaan 2012 mut kuitenki opin. Nii että kyllä mä varmaan tänäki vuonna taas opin et se on 13 eikä enää 12. :)

  
Mun uuden vuoden juhlinta oli tosi kivaa!:) Me oltiin kavereiden kanssa ja saunottiin ja syötiin ja juotiin tai jotkut joi enemmän ja jotkut vähemmän. :p Mutta hauskaa ainaki oli! Ja sit yöllä olin tosi fiksu kun tajusin ettei mun tartte enää ottaa D-vitamiinia, koska olin ottanu kuitenki viime vuonna! :D
Tosi hieno sauna :)
Sillä välin ku mä olin saunassa niin mun kameraan oli ilmestyny tosi hupaisia kuvia :D En uskalla kauheesti tänne pistää kun en haluu että kukaan suuttuu mulle että julkasin jotain noloja ja sillee! Mutta pari einiinpahaa pistän nyt kuitenki. :)


Tulin just saunasta (ja on bikinit, en oo alasti)
Pojat oli halituulella :) (rajasin erään hyvin kännisen pois :D )
Tänään sitten hiippailin kotiin aamusella (ja kaaduin vesilätäkköön matkalla mut ei siitä sen enempää..). Sitten me mentiin mun ihanan kaverin Siirin kanssa Flamingoon ja mä en ees ollu ikinä ennen ollu siellä. Päätettiin sit mennä leffaan ja jotenki päädyttiin kattomaan

! :D
Eli siis salkkarileffa! Ja niinku Siiri hyvin tiivisti nii oli kyllä huonoin leffa tänä vuonna. :D Mut oli se kyl hauskaki ku se oli nii sellane :D Mut loppuvuos meneeki sit ainaki paremmin jos ei muuta!

Ja mango-ananas-smoothiet oli hyviä!
Nytpä on sitten vuosi startattu hyvillä mielin ja huomenna pääsen taas treenaamaan jippii!:) Sitä oon vähän pohtinu, että mitäköhän sitä tänä vuonna vois saada aikaseks? Mitään uudenvuodenlupauksia en tehny tänä(kään) vuonna mut ehkä jotain tavoitteita ja unelmia vois miettiä kuitenki! No mutta niistäpä sitten huomenna kirjottelenkin :)

Huomenna yritän päästä ajoissa taas ylös sängystä ettei ala unirytmi hajoilla, sit käyn puntilla tai juoksemassa ja sitten on treenit ja sitten on ravintoluento! Meillä alkaa nyt ravitsemusvalmennus Rio Teamin kanssa ja mun mielestä se on tosi kiva juttu kun oon niin kiinnostunu noista jutuista. :)

Pahoittelen sekavaa ajatuksen juoksuani tässä postauksessa mutta IHAN PARASTA TÄTÄ 2013 VUOTTA KAIKILLE!!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti