torstai 31. tammikuuta 2013

SM-kisaviikonloppu eessäpäin! +leuanvetohaaste!

Huomenna alkaa siis SM-kisat ja ne kestää sitten sunnuntaihin asti!:) Kovasti oottelen jo kisatunnelmaa kun SM-kisat on aina niin jännät! :D
Kuvaa klikkaamalla pääset kisojen kotisivulle kattelemaan tuloksia ym.! Paikanpäällekin saa tietty tulla :p
Tänään kävin aamulla treenaamassa (huonosti ja tuli itku...) ja sitten mulla oli mentaalivalmentajan kanssa tapaaminen. Oli ihanaa kun sai puhua kunnolla ja nyt taas tuntuu että kivi on pudonnu sydämeltä. Se oliki isompi tai ainaki painavampi kivi kun on aikoihin ollu! Kerron siitä lisää sitten kisojen jälkeen, mutta nyt haluun keskittyä tsemppaamaan hyvin koko viikonlopun. :)

Sitten mä menin Miikan kaa vähän shoppailemaan, koska se tartti uudet housut. Mutta jotenki se sit päätty niin, että Miikka ei ostanukkaa housuja ja mä ostin! En ymmärrä että miten se sillai pääs lipsahtamaan, mutta vahinkoja sattuu. :D Perustelin itelleni että ne oli niiiiin halvat (no oikeestikki vaa 10e!) että se ei haittaa yhtää mitää että sorruin ostaan. :p

Ja pakollinen peiliteiniposekuva sitten tietenkin uusista housuista x) ----->



Ja jotta tästä tulis mahollisimman sekava postaus, niin loppuun vielä haluun ilmoitusluontoisesti ilmoittaa tällasen asian, että mulla on uus tavote. Nimittäin mä lupaan, että ennen kun mä täytän 20v niin mä saan tehtyy 10 leukaa! Ja siis niinku kerralla putkeen ne et en meinannu et yhteensä 10 siihen mennessä (ihan vaa jos joku ei muka tajunnu..). Aikaa on siis 5.4. asti ja tällä hetkellä menee 6. Pitäis olla mahollista mutta saas nyt nähä. :D

(apua miks kirjotin tän tänne ku nyt mun on oikeesti pakko saada ne 10 leukaa sillon ja voi ei apua jos en saakkaa nii sit oon iha et apua!)

No mutta päivittelen sitten aina väliaikatietoja että miten homma etenee...jos etenee...eli siis kun etenee! :)
Ja siiiiitä lähtee! ;)
Hyvää loppuviikkoa kaikille ja kirjottelen sitten kisafiiliksiä sen minkä hillittömältä SM-kisahumulta kerkeän! :p

3 kommenttia:

  1. Eikö leukoja tehdä kädet toisinpäin kuin tuossa kuvassa?!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi tehä toisinpäin tai sit noin päin tai sit toinen käsi toisinpäin ja toinen toisinpäin :D vaihtoehtoja on monia! Mut joo teen kyl vastaotteel oikeesti mut toi oli ainoo kuva mikä sattu löytyy :D

      Poista