keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Stressinpurku lentokentällä!

Hejsan ja sit taas mennää!:) Lentokentällä istuskelen (taas) ja nyt mua kutsuu Ruotsi (taas).
Aattelin vähän niinku nyt haastatella itteeni tähän sillee leikisti. :D

Mitä kuuluu?
-En oikeen tiiä.

Mihin oon menossa?
-Oon menossa Ruotsiin pelaamaan Swedish International -kisaan.

Oonko innoissani?
-En oikeestaan. Oon stressaantunu ja viime viikon Viron kisa ei todellakaan nostanu itseluottamusta. Maanantaina en halunnu treenata, se ahdisti. Ja eilen oli vähän sama fiilis. :/

Miks tuntuu pahalta?
-Koska mä oon pelannu niin huonosti ja siks itseluottamus on pahasti maassa ja pelaaminen ei oo kivaa sen takia.

Miks sit pelaan huonosti?
-Varmaan aika monta syytä tähän, mut viimenen puol vuotta on ollu sen verran vaikeeta, että ei kai se nyt oo ihmekkää etten oo missää elämäni kunnossa.

Miks on ollu niin vaikeeta?
-Kesällä treenasin jättihyvin ja olin superkunnossa. Sit ku alko kisat nii ylikunto tuli häiriköimään ja kisat ja treenit joutu tauolle ja sit oon ollu paljon kipeenä. Ei oo saanu kunnon yhtenäistä treenijaksoa mihinkää väliin vähään aikaan.

Mikä muu ahdistaa?
-Koulu stressaa ja tulevaisuus varsinkin kun en tiiä mitä teen lukion jälkeen. 

Mitä nyt pitää tehä? Huomenna kuitenkin pitäis pelata ja mielellään hyvin..
-Nii.. No nyt ainakin yritän löytää perille Ruotsiin ja hotellille. Sit teen äikän prelin ja sit meen vähän pelailemaan/treenaamaan Kapen kanssa. Syön hyvin ja yritän löytää hyvän fiiliksen. En stressaa huomista liikaa. Pidän mielessä että tää ei kuitenkaan oo mun elämän tärkein kisa! Oon ilonen siitä että saan viettää aikaa kivojen ihmisten kanssa. Ja muistan kans, että tärkeintä on pitää kivaa. :)

Uskonko, että tää reissu menee hyvin ja ei tuu sellanen fiilis, että oli ihan turhaa lähtee tähän 
kisaan?
-Hmm.. Pelkään tällä hetkellä että tulee just tollanen fiilis! Mut toisaalta sehän on ihan mun omasta asenteesta kiinni. :) Eli haluun uskoa, että tollasta fiilistä ei tuu! 

Joten lopputulos tästä on siis mikä?
-Että mulla on tulossa hyvä reissu ja kisa, jossa teen parhaani ja annan kaikkeni. Mä en oo menossa häviimään ainakaan et se on varma! Mietin nyt, et voitan huomenna enkä hävii etukäteen jo.

Entä mitä nyt kuuluu?
-Parempaa kun pääsin noinkin hyvään lopputuokseen. :)


Että sellasta tänään.. Vaikeita aikoja elelen nyt mun pään sisällä. Mut niinku se kuuluisa mummokin siellä lumessa sano niin ei muuta kun eteenpäin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti