sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Stupid ideas make best stories

Hehe mähän lupasin tän vuoden alussa että teen tänä vuonna spontaanisti vähän typeriä juttuja että elämästä tulee mielenkiintosempaa! Joten niinhän mä sitten tein tänään. :D Heräsin aamulla ja mulle tuli fiilis, että haluun otsiksen. Ihan niinku out of nowhere tuli sellanen fiilis vaan.

Joten...
...mä otin sakset kauniiseen kätöseen ja menin vessan peilin eteen... Ja sen lisäks että mulla oli ne sakset kädessä nii myös käytin niitä! Aattelin vaa et ei se nyt nii vaikeeta voi olla, antaa mennä siis! Ja voin kertoo et ku pääsee alkuun nii sen jälkee on helpompaa :D





TADAA! :D Nyt pohdin että oliks tää toteuttamisen arvonen idea vai ei, mut toivottavasti tuun siihen tulokseen et oli. Koska muuten saattaa harmittaa. Mut kyllähän ne aina takas kasvaa joten eipä hätää :)

Ja ainakin toistaseks oon hyvinhyvin tyytyväinen mun spontaaniin typeryyteen! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti