sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Tykkään mun ihmisistä ja tarvin niitä nyt

Mä oon taas kotona. :) Ja oon ilonen, että oon kotona! Oli vähän koti-ikävää ja hemlängtania. Tai siis nehän on kai sama asiakin kyllä.


Kisat meni niinku ne nyt meni. Eli tosi huonosti. En oikeestaan halua kirjottaa mitään sulkapalloon liittyviä ajatuksia tähän postaukseen. Tai siis haluan, mutta on tiettyjä syitä että en niin tee. Mä en voi nyt, koska jotain saattais mennä pilalle. Niistä syistä, että miks en voi, ja ajatuksia sulkapallostakin kerron ihan varmasti myöhemmin, koska uskon että se helpottaa kirjottaa. Onneks saan kuitenkin puhua mun ajatuksista mulle tärkeille ihmisille. Onneks mulla on ihmisiä jotka kuuntelee ja välittää! <3

Kaverit ja perhe ja valmentajat ja kaikki läheiset on ihan kauheen tärkeitä. Nyt varmaa mietitte "et aijjaa aika scherlock ku ton tajus!" mut siis oon mä sen ennenki tienny et ei oo uus oivallus. :D Mut sit ku on vähän hankalaa niin se vaan korostuu, että miten tärkeitä ne onkaan. Ja mä myönnän ihan avoimesti että nyt on hankalaa. Mun pieni mieli on hukassa enkä mä tiiä mitä seuraavaks pitäis tehä. Enkä mä tiiä mitä mä haluan seuraavaks tehä. Tai niinku kyllä mä tän ja huomisen tiiän suunnillee mut sit sen jälkeen onki jo paha. Haittaakse?

Mutta mulla oli oikeesti kivaakin Ruotsin reissussa. :)

Ihana dinneri feat Kape! :) Oli kiva jutella kunnolla!



Shoppailut! Ilme oli liian kaunis näytettäväks.. Ja toi paita on niiiiiin kiva ja makso 5e! :)
Antonii kiinnosti enemmän mun kamerakotelo ku et minkä paidan ostan :(
Tultiin laivalla takas ja naurettiin ihan sikana ja olin niin ilonen :) (ja mul oli uus paita :D )
Käytiin kaikki suomalaiset yhessä syömässä ja naurettiin iha hulluna! :D Oli niin kivaa!
Koitan kirjotella kunnolla heti kun voin sen tehä! :) Kivaa uutta viikkoa kaikille taas kun se huomenna alkaa!

2 kommenttia:

  1. 1. IHANA PAITA! Sopii sulle tosi hyvin :)
    2. SÄ OOT AIRI IHAN SAIRAAN HYVÄ HANHIPALLOILIJA! Ku löydät sun fiiliksen taas nii sit mennään, PUMPUM!
    3. Siis toisin sanoen I FEEL YOU. Hitto ku on ollu välillä vaikee löytää motia yhtään mihinkään..
    4. PUSUJA JA HALEJA PAAAAALJON!!!! <3

    ps. Voit aina soittaa =)
    pps. Ois Antonin kannattanu kerranki keskittyy muuhun ku siihen kamerakoteloon ku ois saanu kattoo ku keikistelet siel peilin edessä!

    -Rachel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 <3 1. Oot paras 2. Oot ihana 3. Oot yks niistä tärkeistä mulle ja 4. Kiitti! :)

      Poista