tiistai 8. tammikuuta 2013

Urheilu vie aikaa jos ette tienny



Nyt alkaa taas pipoa kiristää kyllä pahemman kerran! Vähän silleen kun sarjakuvissa aina niillä on niitä ajatuskuplia, missä on kaikkia #@!?#-juttuja, niin silleen mullakin on! Ja tosi iso kupla onkin. Ja kauheesti noita merkkejä.

Miten mä oon tollasen kuplan sit taas saanu aikaseks? No kun mulla on 123456 asiaa, mitä pitäis tehä ja vuorokaudessa on edelleenkin vaan 24h, joista nukkumiseen pitäis uhrata 8. Miettikää nyt kun normaalistihan ihmisillä on hirvee stressi ylppäreitten alla, koska on koulua ja pitäis silti lukeekkin ja ehtii kaikki muu. Mulla on toi sama tilanne mut siihen lisäks vielä 5h treeniä päivässä. Tuntuu, ettei mitenkään aika riitä mihinkään!

Mut mä yritän olla kuitenkin positiivinen nyt!:) Juoksen pää punasena paikasta toiseen ja vaikka mitä teen niin aina jää jotain tekemättä. Mut sittenpähän jää! Teen sen minkä kerkeen ja se on hyvä niin:) Mulla on enää 13 päivää lukiota jäljellä ja niistäkin 5 vietän ulkomailla kisareissuilla eli ei paha. Enköhän mä tästä jotenkin selviä. :) Kun vaan järjestää aikataulut fiksusti ja suunnittelee, niin kyllä sitä sit ehtii. Tai ainakin haluun uskoo niin!

Huominen aikataulu tulee näyttämään suunnilleen tältä:
6.12 herätys (toi on tärkee olla just 12! :D ) ja puen treenikamat päälle
6.25 aamupuuro
6.37 (toiki on tärkee! siitä tiiän et oon aikataulussa :D ) aamupala on syöty ja pakkaan kamat mitä tartten mukaan
6.58 lähen kotoa
7.45- about 11 aamutreenit
12.00 koululle syömään
12.30-13.45 koulua (huh huh mikä koulupäivä!)
14.00 välipalaa
15-17 treenit
18.00 kotona (harvoin oon noin aikasin!)
sitten ruokaa teen
sitten käyn suihkussa
sitten pakkaan koska torstaina lähen Viroon
sitten jännitän pari mailaa
sitten kello onkin jo paljon 
sitten pohdin, että miksi tänäänkään en saanu luettua ylppäreihin
sitten pohdin myös, että miksi en saanut mitään asioita hoidettua tänäänkään
sitten mietin, että no ehkä huomenna:)
sitten menen nukkumaan.

Tää on ihan hirmu vaikeeta tää urheilijan elämä tai niinku että kerkee olla urheilija. Kauheen stressaavaa myös on. Onneks sain revittyä puol tuntia nyt ja pääsin bloggaamaan, mikä onnen päivä! Nytkin syön samalla ja varaan myös laivaa Viroon. Onneks en oo mies nii että pystyn näin moneen juttuun yhtä aikaa.

Mutta oikeesti en haluu valittaa, koska tää kaikki on mun oma vika. Tai ansio tai ihan miten haluu ajatella sitten. Jos nyt haluu ollenkaan ajatella, koska ei sekään oo pakollista aina. Niin mutta siis että sitä mun piti oikeesti sanoa, että ei mua kukaan pakota treenaamaan niin paljon. Ja lukiokin on periaatteessa vapaaehtosta touhua. :) Ite oon valinnu näin ja näillä mennään!

Joten nyt kun sain syötyä ja kirjoteltuakin niin meen jatkamaan tehokasta ajankäyttöäni mailojen jännittämisellä ja huoneen siivoamisella!:)

PS. Me hävittiin Ruotsille 5-0 että hups. Joten ei kai siitä sen enempää sitten. Paitsi että mulla oli lippu otsassa vinossa, koska mä luulin että se oli siisti. Mut ei se varmaan ollu koska niin moni nauro mulle.




















Ajankäyttöni ei sallinut ees punasten silmien muokkausta :(






PPS. Osku lähti inttiin ja mun on sitä nyt jo kauhee ikävä :/ Osku on ihan paras ja mä en tiiä että missä mä oisin ilman sitä. Mut ehkä en ees mieti, koska se ois jotain niin kamalaa ettei sitä pidä ees miettiä. Mut Osku jos luet tän nii oot ihan paras! Ja jos et lue nii oot siltiki mut eihän sil sit oo nii väliä kun et saa koskaan tietää sitä. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti