sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Voihan Kulli.


Nyt on tultu kotiin Virosta. Kullin vieressä siellä vietin pari päivää. Kisat ei menny putkeen todellakaan. Pelasin taas elämäni yhen huonoimmista peleistä, vaikka luulin viimeks kun oli elämäni huonoin peli ettei vois enää mennä huonommin. Mutta asiaan varmaan vaikutti sekin että oon kauheessa flunssassa eikä olo siks todellakaan ollu mikään paras kentällä. Mut jos päättää pelata niin se pitäs sit tehä kunnolla kans! Joten nyt musta tuntuu että vaikka sniffasin pari pakettii nenäliinoja reissun aikana ja olo oli aika kauhee välillä, niin toi koko kipeenä oleminen on vaan tyhmä tekosyy. Ehkä oon taas liian ankara itelleni tai ihan miten vaan, mutta mä pelasin huonosti anyway.

Se oli harvoin noin paikoillaan mut onneks ees kerran oli nii sain kuvan. :)
Mut oli tosi kivaa, kun yövyin Liinellä ja niillä oli tosi söpö pikkunen kissa ja se oli kyllä tosi tyhmä myös. Se jahtas varjoja ja oli muutenki ihan adhd-kissa. Mut sitä oli hauska katella ja muutenkin sain viettää aikaa hyvässä seurassa niin se oli kivaa! :)





Sen lisäks, että peli ei kulkenu nii eipä kulkenu laivakaa.. Mun laivan piti olla Helsingissä eilen 18.00 mutta jostain kumman syystä (jonka nimi oli tekninen vika) olinki perillä 22.00. 7h istuskelin siellä laivassa ja ei ollu hauskaa kyllä enää lopussa. Paitsi, että onneks löysin sieltä Laten, jonka kanssa juteltii ja hengailtii sitten nii ei tarttenu yksin olla. Mut miten musta tuntuu, että aina kun matkustan johonki yksinäni nii joku homma menee pielee?!!?! Turkin reissulla oli kaikki lennot myöhässä ja hengailin 7h yksin Münchenissä, Saksaan kun menin niin oli kauhee lumimyrsky ja kaikki meni pieleen sen takii ja mitähän kaikkee vielä.. Mutta vielä toistaseks ainaki oon aina päässy kotiin turvallisesti joten eipä valittamista. :) Pikku seikkailut on kai ihan kivojakin välillä!

Onneks saatiin perunamuusii ja lihapullia ilmaseks laivalla myöhästymisen hyvitykseks eli oli sentää hyvä palvelu :) Ja minä kypsä 19-vuotias tein perunamuusista sydämen. Ei ehkä kauheen fiksua tai mitenkään hyvää käytöstä mutta mun mielestä tosta tuli kuitenkin tosi hieno! xD Ja sitä paitsi mielummin leikin perunamuusilla kun kaatuilen pitkin käytäviä ja laulan kännikaraokea niinku aika monet muut siellä laivalla..

Nojoo mutta nyt lähetään kohta äitin kaa leffaan!:) Kivaa viettää laatuaikaa äitinkin kanssa välillä! Ja sitten takas kun tullaan niin mennään kaupassa käymään ja ostetaan mulle tarvikkeita että voin kokkailla hyvän iltapalan ja se resepti päätyy sitten kyllä tännekkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti