torstai 3. tammikuuta 2013

Vuonna 2013...

...mä haluan ja myös aion:

  • Valmistua ylioppilaaksi. Ja löytää täydellisen mekon juhliin ja pitää kivat juhlat.
  • Keksiä, mitä teen lukion jälkeen. Ja myös päästä opiskelemaan sitä mitä haluan.
  • Treenata hyvin. Ja muistaa kuunnella kroppaani!
  • Tulla kestävämmäks, nopeemmaks ja vahvemmaks. Nii et sit mä kohta ihan lennän kentällä!
  • Voittaa paljon pelejä kisoissa. Ja sitten mun maailmanranking nousee!
  • Nauraa paljon! Koska se pidentää ikää ja haluun elää vielä kauan.
Hihi mun veli ei tykkää et pistän tän :D ps. vuoden vanha kuva.. :)
  • Viettää aikaa kavereiden kanssa. Ja muistaa kertoa niille, että miten tärkeitä ja ihania ja rakkaita ne on.
  • Viettää aikaa myös perheen kanssa. Koska mun perhe on myös tärkee ja ihana ja rakas!
  • Tehä kaikkea hölmöä ja spontaania. Heti kun tulee joku "hyvä" idea niin ei muuta kun toteutukseen!
  • Tehä jotain mitä en oo ennen tehny. Ehkä kokeilen vaikka hot-joogaa tai meen yksin leffaan tai jotain?
  • Tutustua uusiin ihmisiin. On aina niin kiva oppia tuntemaan uusia tyyppejä!
  • Selvitä ilman ikäkriisiä kun täytän 20. Eihän 20 oo vielä vanha, eihän??
  • Ottaa paljon valokuvia. Myöhemmin voi sit muistella tätä vuotta, koska joskus sitä tulee ikävä kuitenkin.
  • Syödä paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Koska sitten jaksan treenata ja tehä kaikkea kivaa.
  • Oppia rakastamaan itteäni entistä enemmän. Koska sit voi rakastaa myös muita enemmän kun eka rakastaa itteään.
  • Rakastua! Oishan se kiva koska "Falling in love is like peeing in your pants. Everyone can see it but only you can feel its warmth."
Siis miks nää oli must ihanii<3? En kai mä oo romanttinen höppänä?? :)
  • Tehä niitä asioita, jotka tekee mut onnelliseks. Niin no, keskimäärin on kivempi olla onnellinen kuin että ei olla onnellinen.
  • Tehä tästä vuodesta parempi kuin kaikki edelliset! :)


6 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosi paljon sun kokkauspostauksista (ja muistakin postauksista tietty!)! Toivoisin niitä lisää sitä mukaa kun keksit ja ehdit tehdä niitä :3

    Yks kysymys niihin liittyen: laitatko koskaan niihin mitään mausteita (suola, pippuri) vai syöt ihan pelkästään niin? Esim. noihin proteiinijuustopalleroihin lisäsit oreganoa, mutta et ilmeisesti suolaa, niin maistuuko ne oikeesti hyviltä? Ajattelin kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!:) ja joo teen varmasti taas pian kun vaan keksin että mitä sitä vois kokkailla:)

      En hirveen usein lisää suolaa mihinkään, koska en tykkää kauheen suolasesta ruuasta. Ja muutenkin liika suola ei oo hyvästä. Mutta tottakai voit kokeilla pistää ihan mitä mausteita ite tykkäät:) Mun mielestä on tosi hyviä! Mut en tietenkää voi luvata että säkin tykkäät :D Maistuu sellaselle juustomunakkaalle oikeestaan, kokeile ihmeessä :)

      Poista
    2. Mä kokeilin tänää aamulla ja oli muuten hyviä! Laitoin sinne sekaan oreganoa ja suolaa niin maistu mullekin hyvin :)

      Poista
  2. Noi kuvat on ihania! Perus haaveilua, alkaa olla aika tuttua mulle myös ;)

    _Rachel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii on! Hihii:)) mut haaveiluhan on vaa hyvä juttu ;)

      Poista