torstai 7. helmikuuta 2013

Enemmän kuin mitään muuta, on syitä olla kiitollinen

Elämäänhän kuuluu hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä. Niin ja sen lisäks sit vaan hetkiä. Kaks viime postausta ei oo ollu niin kauheen onnellisia tai sellasia hyvänmielen postauksia, joten tästä tulee nyt sit positiivisempi postaus tähän väliin. :) En väitä että oisin yhtäkkiä löytäny sieluni rauhan ja oisin onneni kukkuloilla, mut siks just pitääkin keskittyä välillä vaan niihin hyviin hetkiin!

Mun hyviin hetkiin viime päiviltä kuuluu ainakin

Matikka on kivaa. Oikeesti! Lukeeks muutki ain tälleen?? :D
Vapiano-deitit med Emma! Toi kanapasta oli hyyyyvää :)
Upee tyttö! <3 :)
Emma opetti et ruoka auttaa jos on paha mieli! Eli lisää hyvää ruokaa ja lisää kanaa ja pastaa :D
Oon kans treenannu kovasti leuanvetoa. Kyl mä sen 10 pian saan! ;)
Kolme kertaa tällä viikolla oon myös treenannu sitä lajeista parhainta eli sulkapalloa! Just sopiva määrä koska just sen verran oon pelannu kun on tehny mieli pelata :) //kuvat on SM-kisoista ja ne on ottanu Joonas Puhakka
 Näitten lisäks kivaa on ollu
  • Järjetön käsipuntti Miikan kanssa
  • Se, kun tajusin syödä vähän suolaa kun oli heikko olo. Johan piristyin!
  • Se, että varattiin mun veljen kaa liput Sunrise Avenuen keikalle lauantaille! Can't wait
  • Hyvät biisit mitä oon kuunnellu
  • Tänään treeneissä, kun hapottihapottihapotti ja sit se kovan treenin jälkeinen fiilis ahh :)
  • Se, kun viime yönä nukuin 10h
  • Se, että löysin netistä ihan sairaan hienon ylppärimekon ja äiti lupas että tilataan se mulle!
Mutta mikään näistä ei oo se kaikista kivoista jutuista kivoin ja hyvistä hetkistä hyvin. Eikun siis paras. Mutta siis ihan parasta on ollut kuitenkin se, että kaverit ja perhe ja muut tutut on ollu mulle olemassa! Oon niin kiitollinen kaikista tsempeistä mitä oon saanu. Mä oon ihan hyvä näin ja kukaan ei hylkää mua vaan siks, että oon hukassa enkä tiiä mitä haluun. Mulla ei oo mitään hätää niin kauan, kun mulla on ihmisiä, jotka välittää. Ees muutama hassu. Eikä tartte olla ees hassu, kunhan vaan on. :)

Huomenna on äikän tekstitaidon ylppäri, kääääk! Kuuden tunnin rypistys siis tiedossa joten tänään ajoissa nukkumaan, että aivot toimii. Vaikka turha toivohan se varmaan on että toimis. x) Mut eväät on onneks hyvät! :D

2 kommenttia:

  1. Ihanaa et oot vähä piristyny ja alkanu löytää elämäst hyvii asioit! :) kyl se siit, mä tiiän sä oot vahva tyttö! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) joo kylhän tää täst jossain vaiheessa helpottaa ja sit mietin et miks oon turhaan stressannu!

      Poista