sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Huomenna EMiin ja muuta mukavaa!

Huomenna onkin lähtö sitten joukkue-EMiin Moskovaan! En oo ikinä ollu Venäjällä ennen ja sitten valmentajalta tuli ohjeet että vatsapahoinvointilääkkeitä tai jotain sellasia kannattaa ottaa mukaan ja kans ruokaa koska hotellin aamupala ei välttämättä oo kovin hyvä. Kuulostaa siis erittäin lupaalvalta! xD

Fiilikset lähtee tonne on vähän kummalliset. Mua jännittää, mut ei ehkä sillain hyvällä tavalla. Pelkään sitä, että ahdistun taas kun joudun kilpailemaan. Ja kun mä tiedän, että nää on viimeset kisat mulle ainakin nyt vähään aikaan niin on vaikee jotenkin motivoitua. Samoja ajatuksia pyörittelin ennen SMiä kans ja eihän se sit hyvin menny...

Onneks tää on kuitenkin joukkuekisa niin en oo yksin ja kaikki on mun puolella. Ja sitä paitsi kaikki tietää, että mulla on nyt vähän vaikeeta eikä multa sit odoteta varmaan niin paljoa. Mä voin olla rauhassa ja vaan yrittää nauttia peleistä ja reissusta ylipäätään. Ja keskittyä pitämään huolen siitä, ettei tuu fiilistä että haluun vaan juosta pois sieltä kentältä ja mennä piiloon. Kuulostaapa typerältä kun sen kirjottaa ylös mut oikeesti tollanen on valitettavan yleinen fiilis mulle. Ja nyt kun rupesin miettimään et miltä se näyttäis kun yhtäkkiä painelisin pois sieltä kentältä ja menisin jonnekkin nurkkaan piiloon niin nauran vaan omalle tyhmyydelleni. Miten tollasta voi ees tulla mieleen??

Nojoo mutta huomenna siis reissuun kivojen ihmisten kanssa ja pääsen taas sellaseen maahan missä en oo ennen käyny! Ja pääsen näkemään paljon kovia pelejä maailman parhaassa lajissa! Nii joo ja itekkin pelaamaan kovia pelejä hopefully. Jee:)

Sit mun on pakko kertoo yks hauska juttu. Tai en oo varma onks tää hauskaa vai huolestuttavaa mut kumminki.. :D Oltiin eilen leffassa Riikan kaa ja sit se pisti musta tällasen kuvan facebookkii:
Ja siis joo täähän on aika häiriintyneen näkönen kuva x) Mut nii sit olin saanu inboxiin viestin joltai randomilta (tai ei se ihan random mut en paljasta nimee kuitenkaa:D) et "you look incredibly nice in that new picture of you. just saying. how old are you again?;)" hahaha tollasii kuvii siis selkeesti alan pistää lisää:DD

Ja Sunrise Avenuen keikka eilen oli mahtava! Onneks mul on paras veli nii se lähti mun kaa sinne:))

Samu oli ihQ ;) :D

Ja nyt lähenkin treenailemaan vielä viikon viimeisen treenin Riikan ja Liinen kanssa! :)

2 kommenttia:

  1. Awws, oot niin söpö tossa kuvassa! :)

    Äläkä turhaan stressaa noita kisoja. Tee parhaas niin hyvä tulee! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitti:)

      Joo yritän olla stressaamatta! Ilon kautta :))

      Poista