torstai 21. helmikuuta 2013

Hyviä treenejä ja sponssipohdiskeluja

Tänään on ollu kiva päivä siks koska on ollu kiva treenata. Ja kanssa koska oon treenannu hyvin. Nii joo ja sit kans koska tein tosi hyvää lasagnea ja söin itteni ihan täyteen. :D

Kävin juoksemassa intervalleja ja tuli kyllä lämmin! Tai ehkä jopa kuuma vois sanoo. Peukut siis sille :)
Kävin siis pitkästä aikaa juoksemassa intervalleja! Kesällä niitä aina tulee paljon paljon juostua, mutta nyt en ollu tosi pitkään aikaan juossu. Syksylläkään ei voinut kun oli sitä ylikuntoa ja muuta... Juoksin 6x5min silleen että välissä aina 2min taukoa. Ja yllätin itteni ilosesti kun en oo ikinä varmaan jaksanu juosta noin pitkää matkaa kun nyt jaksoin!:) Oonkin siis selkeesti kovassa kunnossa hehe ;) Mut on se kyllä jännä miten kauheen pitkä aika se 5min on sillon kun juoksee kovaa. :D

Ja sitten tosiaan tein superhyvää lasagnee ja ois pitäny kuvailla ja laittaa tänne ohje mut unohtu. :( Oli niin kiire päästä syömään!
Illan lajitreenikin oli semi kova! Kyllä ton jälkeen jo VÄHÄN lasagnee saakin syödä. :)
Huomenna mulla on semmonen Aim Higher juttu. Siitä Aim Higherista kerroinkin jo tässä postauksessa aiemmin. Mutta siis huomenna on semmonen koulutus- ja kuvauspäivä minne meen. Tuntuu vähän hassulta ja jännittää kauheesti.. Mitä järkeä mun on sinne mennä tai tehdä mitään sopimuksia, jos kilpaileminen ahdistaa ja oon ihan pihalla tän koko touhun kanssa??

Niin no, oon järkeilly nyt niin, etten voi jättää tollasta sponssi-mahollisuutta väliin vaan siks, että nyt ei tunnu hyvältä. Koska jos mä puolen vuoden päästä oonkin taas ihan intona kisaamaan niin sitten harmittais kauheesti. Ja jos puolen vuoden päästä en oo intona niin voin hyvin kertoa sen niille ja ne varmasti ymmärtää. En kuitenkaan oo saamassa rahaa tai muutakaan heti huomenna tai ens viikolla tai ees ens kuussa! Eli en mä ketään huijaa millään tavalla. :) Kunhan vaan sitten rehellisesti kerron jatkossakin, että miltä tuntuu enkä teeskentele mitään. Ja kun mä kuitenkin edelleen haluan tehä tätä hommaa, tällaset notkahdukset vaan nyt kuuluu monen uraan ja elämään.

Eli siis meen vaan rennolla asenteella ja hyvällä mielellä. Ei pitäis olla syytä pelätä tai jännittää mitään. :) mut kun oikeesti kun tuntuu että silti on :s

Huomenna siis koko päivän kouluttaudun ja yritän näyttää hyvältä kameran edessä! Tai luulen että toi hyvältä näyttäminen on vähän iso tavote mulle, niin ehkä pyrin sit näyttämään ees normaalilta tai jotain.. :D Mutta joo kirjottelen sitten taas heti kun on asiaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti