torstai 28. helmikuuta 2013

Mä kellun nyt

Tänään kävin juttelemassa taas mun mentaalivalmentajan Paulan kanssa. Oli mahtavaa jutella ja nyt musta tuntuu, että ehkä mun elämässä onkin järkeä ja teen asioita fiksusti. :)

Tällä hetkellä mä tavallaan vaan kellun. Ei oo kauheesti mitään, mikä mua sitois mihinkään suuntaan. Mulla ei oo kilpailuja urheilun puolella. Mä en myöskään opiskele enää kohta, kun vikat ylppärit on 3 viikon päästä ohi. Mulla ei siis oo oikeestaan mitään sellasta, mikä veis mua elämässä johonkin suuntaan. Mä vaan kellun ja ajelehdin, ja oikeestaan se tuntuu ihan hyvältä. Ja uskon, että se tekee mulle hyvää.

Tyytyväinen kelluja :)
Mä luulen, että jaksan kellua vähän aikaa ja sitten en enää, vaan haluan saada jotain aikaseks. Sellanen mä oon, että jotain pitää aina saada aikaseks. Mä luotan siihen, että se fiilis tulee kyllä jossain vaiheessa, kun on sen aika. Joten nyt mä vaan keskityn kellumaan ja pysymään pinnalla.

Mä kuitenkin pidän huolen siitä, että kellun fiksusti. Mä pidän kiinni urheilusta ja treenaan hyvin, koska toivon niin kauheesti, että haluan kohta taas kilpailla ja olla paras. Sitten on helppo palata, kun ei oo päästäny irti. Mä myös opiskelen ja aion varmaankin hakea yliopistoon tai mihin ikinä päädynkään hakemaan. Pidän kaikki vaihtoehdot mahdollisina niin että sitten on helppo tehdä sitä mikä alkaa tuntua parhaalta.

Treeneistä sen verran, että hyvin menee. Treenaan sillon kun tuntuu hyvältä, mutta en pakota itteeni yhtään mihinkään. Viime viikolla pelasin sulkista 4 kertaa, tällä viikolla sulkistreenejä tulee 6 tai 7. Ei siis huonosti ollenkaan. :) Näitten lisäks parit hiihdot, juoksuintervallit ja puntit fiiliksen mukaan. Eli kyllä mä hyvin treenaan edelleen. :)

Mä unelmoin siitä, että voin kohta sanoa, että mulla oli vaikeeta mutta mä selvisin. Että mä löydän sen voitontahdon taas ja voin olla ylpee siitä, etten antanu periks vaan toimin fiksusti ja annoin itelleni aikaa. Se olis niin mahtavaa. Mulla on siis unelma ja eiks se mee niin, että jos jostain osaa unelmoida niin sen voi myös saavuttaa?


Nyt mä jatkan matikan opiskelua ja nautin rauhallisesta koti-illasta ja treeniväsymyksestä. Huomenna mulla on ravintovalmentajan kanssa keskustelu ja ootan sitä innolla! Täytin siis vähän aikaa sitten 3 päivää ruokapäiväkirjaa ja huomenna jutellaan siitä sitten. Kiva saada tietää, että mitä voisin tehä paremmin ja onko jotain suurempia epäkohtia. Kertoilen sitten tännekin palautteesta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti