lauantai 23. helmikuuta 2013

Määrätietoinen röhnöttäjä

Khihii eilen olikin loppujen lopuks tosi kivaa siellä Aim Higerin koulutuspäivässä! Aamupäivän teoriaosuus oli vähän tylsempi, mut sitten iltapäivällä kun päästiin tekemään kaikkea niin oli kivaa. :)

Meillä oli ensin semmonen tv-haastattelutreeni. Siellä oli ihan oikeen studion näkönen tila ja hienot laitteet ja kamerat. Kuvattiin leikisti sellasta keskusteluohjelmaa tai sellasta haastattelua. Sitten sellaset media-alan ammattilaiset anto palautetta, että miten luonteva oli ja miten vastaili ja kaikkee sellasta. Mua jännitti vähän, että miten osaan olla fiksusti ja vastailla hyvin!

No mutta vastailin sitten parhaani mukaan ja kuulemma oon "tosi vakuuttava, määrätietoinen, herttanen ja kaunis nuori nainen, joka selkeesti tietää mitä haluaa". Ihan mahtavaa saada tollasta palautetta, vaikka en nyt ite kyllä ihan heti lähtis kuvailemaan itteeni tollasilla adjektiiveilla. :D En tosiaankaan tiedä yhtään mitä haluan, mut hyvä kai se on, että pystyy antamaan itestään kuitenkin fiksun kuvan. Ja myönnän, että oon fiilistelly kyllä tota palautetta tänään! Mut niihän se pitääkin fiilistellä positiivista palautetta kun sitä saa. :)

Tv-treenin jälkeen meistä otettiin still-kuvia. Oli sellanen Studio Eliten kuvaaja kuvaamassa ja se oli ihan megahauska! Kun mä menin kameran eteen ja se oli ottanu pari kuvaa niin se alko vaan nauraa. Olin ihan nolona kun luulin, että tein jotain väärin. Mut sit se sanokin, että olin vaan kuulemma niin sairaan kuuma mun sulkisvaatteissa. :D Sit sain poseerailla vähän enemmänkin ja se kuvaaja sano et se on ihan mun fani. x) Oli kyllä hauskaa olla "kuuma sulkapallotyttö" kun harvemmin sellanen kuulen olevani. :D Ja vitsi et ootan innolla niitä kuvia, niistä tuli just hienoja!!

Nojoo mutta tänään oonkin sitten vaan röhnöttäny. Piiiitkästä aikaa nukuin niin pitkään kun jaksoin ja kello olikin sitten 10.33 kun heräilin! Olin vissiin väsy. :) Kävin treenailemassa puntilla mut sen lisäks oonkin vaan laskeskellu matikkaa ja makoillu sohvalla. Mut välillä hyvä ottaa tällasia chillailu päiviä ja saapahan lueskeltua ylppäreihin rauhassa! :)

Tossa kuvassa on mun ihanat täydelliset röhnötyshousut! Ei oo parempia <3 :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti