sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Epäjuopon pohdiskeluja juoppoudesta

Viimesiä päiviä viedään ennen kun lukio on viimeinkin ohi mun osalta!:) Hirveesti on matikkaa tullu laskettua ja luettua mut silti vaan tuntuu, että kaikkea ei vaan voi osata. Keskiviikkona laahustan vielä viimesen kerran sinne koulun liikuntasaliin ja nautin keskittyneestä hiljaisuudesta ne ihanat 6 tuntia. Ei oo montaa päivää enää jäljellä ja sit oon vapaa!!

Eilistä illanviettoa Joelilla kera kivojen (ja humalaisten) ihmisten!
Huom mun vesipullo ;) Tosi maltillisesti siis juopottelin niinkuin aina:) Syitä siihen, miks en oo hillitön dokaaja, on monia. Se on jännää miten sitä aina saa selitellä ja puolustella, mutta eipä se mua haittaa. Sen voin kuitenkin sanoa, että muitten juominen ei mua häiritse ollenkaan enkä todellakaan pidä ketään yhtään huonompana ihmisenä vaikka se jois, nuuskais ja polttais kuinka!

Eilen kattelin kammoksuen, kun pojat tunki nuuskaa huuleen. Sitten ne sano, että "älä kato noin tuomitsevasti! Ooksä nyt jotenkin parempi ihminen kun me kun sä et käytä?" En tarkottanu olla tuomitseva, lähinnä mua ällötti vaan :D Ja ei, en mä todellakaan pidä itteeni yhtään parempana. Ylipäätään jos nään jonkun humalaisen jossain, niin en ekaks ajattele, että hähää sä oot huono ihminen ja mä oon selvinpäin eli oon paljon parempi ja nyt voinkin sitten olla ylimielinen!

Joel ja Riikka jotka toivottavasti ei suutu tän kuvan julkasusta mut onneks tää on kiva kuva :))
Tottakai oon tyytyväinen, että en oo koukussa tupakkaan tai nuuskaan tai mihinkään muuhunkaan. Oon tosi ilonen, että en koe tarvetta käyttää jatkuvasti mitään, mikä vahingoittais mun kroppaa. Mutta mä oon ilonen vaan itteni takia enkä tosiaankaan siks, että olisin sitten jotain muuta parempi. En mä halua elää terveellisesti sen takia, että voisin tuomita muut tai sanoa, että mä oon sua parempi. Kyllä mä ihan itteni takia ja omaksi parhaakseni sen teen. Muiden juomiseen suhtaudun omasta mielestäni tosi neutraalisti ja oon sitä mieltä, että kaikki tekee just niinkun haluaa.

Riikka otti kuvan ja sano että: "Airi sä oot aina yhtä kaunis..." No anteeks! :D
Mä vaan nyt satun olemaan tällanen sekopää, joka nauttii treenaamisesta ja urheilemisesta ihan kauheesti. En mä tänäänkään ois voinu mennä treenaamaan jos olisin juonu yhtään enempää eilen. Ja sitten mulla ei ois nyt niin hyvä olo. Mutta en edelleenkään suhtaudu ylimielisesti tai koe paremmuutta niitä muita kohtaan, jotka eilen joi enemmän ja joilla ei ehkä ookkaan niin hyvä olo nyt. Se nyt vaan menee niin, että ihmiset tekee asioita eri lailla ja erilaiset asiat on tärkeitä eri ihmisille.


Kuitenkaan en halua olla mitenkään ihan liian sekopää. En todellakaan kieltäydy alkoholista täysin ja aina ja ihan joka kerta. En usko minkään asian suhteen sellaseen ääripää käyttäytymiseen. Mikään ei saa olla niin, että sitä tehdään ihan ylipaljon tai sitten kielletään se iteltä totaalisen täysin kokonaan. Välimuoto on aina paras! :)

Nojoo, menipäs taas pohdiskeluks. :D Mun piti vaan laittaa pari kuvaa ja kirjottaa ihan muista jutuista.. No niistä sit joku toinen päivä :)

Minä ja mun viime aikojen parhaat toverini..
Nyt jatkan matikan pänttäämistä ja kohta lähen hiihtelemään kun on niin kaunista ulkona taas! Ihanaa sunnuntaita kaikille darrasille ja ei darrasille tasapuolisesti! :)

1 kommentti:

  1. Söpöjä kuvia on :))
    Viimenen spurtti matikkaa enää!!! Tsemiä kokeeseen <3

    -Rachel

    VastaaPoista