sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

GoExpoilua + kavereita + treenejä = onnellisuutta

Nyt on ollu kyllä MahTava viikonloppu isolla M:llä ja isolla T:llä! En tiiä miks just ne kirjaimet isolla mut kai se jotenki korostaa sitä mahtavuutta. :D Eilen olin koko päivän GoExpossa Yonexin ständillä myymässä mailoja. Olin ihan super hyvä ja kerroin tosi asiantuntevasti mailoista (vaikka mitään en tienny..) ja myin varmaan 15 mailaa ainakin ja parit kengät myös! Sitten sain kehuja ja paljon kiitosta niiltä Yonexin maahantuojatyypeiltä:) Tulee niin hyvä mieli kun voi auttaa niitä tolla tavalla kun ne kuitenkin on niin kivoja, että haluaa sponsoroida mua! Mulla oli itelläkin just hauskaa ja tollaset päivät on tärkeitä tehä hyvällä asenteella niin ehkä jatkossakin saa pitää sponsorinsa sitten. :)

Sain itekkin pari uutta mailaa sieltä mukaan testattaviks ja tietenkin niitä oli sitten pakko heti tänään päästä testailemaan! Ja toinen vaikuttaakin tosi hyvältä, joten ehkä mulla on kohta sitten ihan bränärit mailat jippii :)
Pakolliset peilikuvat kun kerrankin oli hyvä syy laittautua ees vähän! Tykkään tosi paljon kyllä olla nättinä (tai siis yrittää olla:D) mutta kun arkena ei oo järkeä kun juoksee vaan treenistä treeniin..
Eilen illalla expoilun jälkeen menin Oskulle viettämään iltaa sen ja Hiljan kanssa. Ja voi että kun ne on niin kivoja! Ei tehty oikeestaan mitään ihmeellistä, oltiin vaan ja juteltiin. Mutta se onki ihan parasta sillon kun on parasta seuraa. :) Kun mä sitten istuskelin yöbussissa kotimatkalla, niin mä mietin vaan, että oonpa mä onnekas, kun mulla on tollasia kavereita! Jotain mä varmaan oon onnistunu tekemään oikein tässä elämässä kun ne tykkää musta tällasena kun mä oon. :)

Meinas siis mennä tosi herkäks pohdiskeluks mun bussimatka, mut onneks mun viereen änkes sellanen lievästi viinalta tuoksahtava poika. Tai ei se kyllä tuoksunu vaan hais. Nii ja ei lievästi vaan tosi vahvasti. Hyi. Nojoo mutta se änkes ihan iholle kiinni ja istuin ihan ikkunaa vasten litistyneenä. Mietin vaan, että "älä sano mitään mulle, älä sano mitään mulle..." :D Pitkään siinä meniki ettei sanonu, mut sit se huomas et mul oli ne sulkismailat ja sano, et "hei mäkin osaan soittaa pianoa! Voin soittaa sulle jos soitat mulle kitaraa! Eiku ei noi taidakkaa olla kitaroita mitä sulla on sylissä.." En vastannu mitää ja sit se tilttas ja sano et "no voihan nyt v**tu, et säkään sit lämmenny mulle, mikä täs on vikana!?!?!!" Paha kysymys kyllä. :D
Näin meijät ikkunasta! :D
Oskun härski siideri :(
Antti tuisku oli telkkarissa! Ja ei, me ei todellakaan katottu KIDSingii! :D

Ulkona oli tänään näin nättiä kun kävelin treenaamasta kotiin :)
Ja näin hyvää ruokaa söin! Salaatti-kurkku-paprika-punasipuli +täysjyväriisi ja sieniä + kanaa ja yrttejä + kylmäpuristettua rypsiöljyä :)
Nyt lähen vielä käymään puntilla tekemässä kyykkyy, penkkii ja haukkaa niinku tosimiehet tekee! Tai en tiiä tekeekö mutta ei sillä oo nii väliä, koska en oo mies kuitenkaa. Huomenna mahtavan viikonlopun jälkeen sitten pudotaankin todellisuuteen korkeelta ja kovaa, kun on vuorossa kuuden tunnin aivojumppa as known as äidinkielen yo-essee! Käääääk.


Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! Nautitaan auringosta kun se on niin kovin kaunis:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti