keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Lukio takana, elämä edessä


Mä oon onnellinenonnellinen tyttö! Viimenenkin ylppärikoe on nyt ohi. Mä pääsin lukiosta. Nyt on hassu olo. Oon ihan vapaa!


Multa on kysytty viime aikoina, että mitäs nyt sitten kun ylppärit on ohi. En osaa oikeestaan vastata muuta kun että seuraavaks tulee kevät, sitten tulee kesä ja sitten syksy. Vaikka on mulla jotain hyviä ideoita, mitä voisin seuraavaks tehä. Ainakin nää vaikuttaa lupaavilta:

1. Lähen Intiaan vuodeks ja opettelen meditoimaan. Ei ihan huono idea!


2. Haen mukaan Unelmien poikamies -ohjelmaan ja voitan ja rupeen vaimoks. Täysin realismia tääkin!


3. Ilmottaudun vapaaehtoseks lähtijäks Marsiin. Joo-o, ufot ois varmaan kivoja kavereita siellä.


4. Alotan crossfitin. Se ois niiiiin siistii!


5. Värjään hiukset kirjaviks, rupeen dokaa ja alan kapinoimaan! Luulen kyllä et mulle vaan naurettais :D

Hyviä vaihtoehtoja kaikki, mut tänää en ainakaa viel ala toteuttaa mitään noista. Tänään makaan vaan sohvalla ja katon telkkaria. Oon sen ansainnu. :) Huomisesta lähtien mulla onkin aikaa tehä ihan mitä vaan. Joten ainakin mä treenaan. Jesjes! :)

On tää vaan niin mahtavaa tää elämä taas tänään. :)

2 kommenttia:

  1. Vaikutat selväästi iloisemmalta kun aikasemmin :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mä olen! Kun vihdoin oon antanu itelleni luvan tehä mitä haluun. Ei tarvi pakottaa itteensä yhtään mihinkään :)

      Poista