keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Treenit, matikkaa, treenit, matikkaa, unta ja sit taas mennää!


Matikka on ihan kivaa potenssiin 3 mut nyt oon laskenu sitä joka päivä ainaki 2h kertaa 2,3 eli yli 4,5h joka on minuutteina enemmän ku 270min ja kun 10min välein en osaa ja harmittaa niin harmituksista seuraa aritmeettinen lukujono, jonka erotusluku on siis 10min ja tällä hetkellä tuntuu ettei se lukujono pääty ikinä eli että matikan opiskelu ei riitä ikinä.

Eilen laskin niin kauan kunnes mun vihko näytti tältä:




No onneks toi amppari lens jostain paikalle kertomaan, että nyt riittää. :) Se ei muuten pierase vaan noi on vauhtiviivoja kun se on niin kauheen nopee.

Mä alan nähä matikkaa joka puolella. Treeneissä kun pallo meni ulos niin ajattelin, ettei se lyönti ollu määrittelyjoukossa. Ja kun on 4 jotain niin niitä on 2 mun mielestä, koska 2 potenssiin 2 on 4. Mulla on selkeesti joku potenssiongelma. Onneks en oo poika ja tää liittyy vaan matikkaan. :)

Laskeminen on kauheen rankkaa! Oon nytkin ihan ryytyny.. Aattelin mennä tänään vielä treenaamaan, mutta voi sittenkin olla että aamutreenit riittää tän päivän treenisaldoksi. Mutta oon mä jotain selkeesti saanu tässä viime päivinä tehtyä matikan lisäks, koska joka paikka on ihan jumissa! Jeeee:)

On kauheesti juttuja mistä olis kiva kirjotella (niinkun esim. se mun ruokafilosofia) mutta kun nyt ei oo aikaa ja ei oikeestaan jaksakkaan. Onneks ylppärit on ohi jo 2 viikon päästä!:)

Nyt ei kauheesti oo muuta kerrottavaa eikä oo mitään kivoja kuviakaan tullu otettua, kun mun elämä menee niinkin kivasti, kun että treenit, matikkaa, treenit, matikkaa, unta ja sitten uusiks sama. Mutta viikonloppuna onneks pääsen GoExpo-messuille Yonexin ständille olemaan edustavana! Ja sitten nään myös kavereita :) Niin saa vähän taukoa matikasta ja kaikkea muuta kivaa tekemistä!

2 kommenttia:

  1. WOU, this is my life!!! lääkelaskukoe odottaa huomenna aamulla minua ja kaikki pitäis mennä oikein tai joku vois teoriassa vaikka kuolla! En oo sit paljoo muuta tehny ku laskenu :D tunnen tuskasi <3
    Kaks viikkoo menee kyl nopeesti, koska aika rientää kun on hauskaa ;)

    Siiri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes mul on kohtalotoveri!! Tai siis ei tietenkää oo hauskaa sun kannalta mut nii.. :D Toivottavasti meni hyvin ettet surmannu ketää:) Ja joo pian pitääki jo keksii jotain muuta kivaa sit!

      Poista