perjantai 22. maaliskuuta 2013

Pari kuvaa viime päiviltä

Hih, täällä yks ei-mitään-enää-nykyään-tekevä tyttö kirjottelee kädet täristen:) En tee mitään enää, koska koulu loppu ja oon ihan lomalla! Ja kädet ei tärise, koska olisin vihanen tai peloissaankaan, vaan koska tein just tosi kovan puntin huh huh!

Tässä vähän kuvia viime päiviltä:


Eilen nautiskelin rauhallisesta aamusta. Nukuin kymppiin asti (millonkohan viimeks oon voinu niin pitkään nukkua?), sit söin ihanan aamupuuron mustikoilla, pellavansiemenrouheella ja raejuustolla ja nautiskelin samalla aamuauringosta. Sitten lähdinkin juoksemaan intervalleja 6x5min 2min tauoilla. Kovan treenin jälkeen maistu palautusjuoma, joka tietenkin oli valittu housujen värin mukaan ;)


Ahh toi fiilis, kun keskiviikkoiltana laitoin herätyskellon soimaan ja tuli tollanen teksti! Tänään aamulla ei ihan yhtä pitkään nukuttukkaan.. Kello näytti noin paljon kun tossa oikeen puolimmaisessa kuvassa, kun olin jo hallilla alottelemassa treenejä. Mutta tälleen lomalaisenahan mulla on hyvin aikaa treenata klo 7.45. :) Eiku ainii joo, oishan sitä aikaa vissiin vähän myöhemminkin...

Sulkapallo on tietenkin siis kuulunu isona osana mun viime päiviin (niinkun kaikkiin päiviin yleensäkin). Ja aikaa on ollu myös peiliposetuksille x) Oon tykästyny taas vaihteeks tollaseen sivulettiin niinkun tossa oikeella!

Sain myös vihdoin varattua jutteluajan opon kanssa! Ens keskiviikkona siis pohditaan, että mitäs mä nyt sit tekisinkään ja mihin hakisin opiskelemaan vai hakisinko sittenkään. Siihen asti voin keksiä lisää sellasia nerokkaita ideoita, joista viime postauksessa kerroin. Ja niitä ideoitahan tulee koko ajan! :D

Huomenna onkin viikonloppu ja mulla on kauheesti kaikkea kivaa ohjelmaa tiedossa jeeeee! :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

ps. pianpian yritän ehtiä kirjotella sen mun ruokafilosofian tänne! On vaan niin kiire!......eiku mitehän se nyt olikaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti