torstai 14. maaliskuuta 2013

Treenit tekee nälkäseks ja väsyks!

Moi:) Täällä kirjottelee väsynyt ja nälkänen tyttö. Tai nyt en oo nälkänen kun just söin paljon mutta kohta taas oon kun koko ajan on kauhee nälkä!

Fiilistelin super treenin jälkeen kun lumi oli kaunista. Miks hyvän treenin jälkeen kaikki on aina nätimpää ja parempaa? :D
Eilen illalla sammuin jo yheksän aikaan! 21.03 näytti kello kun katoin sitä vikan kerran. Yli 9 tuntia sain siis nukkua ennen kun kello oli 6.18 ja piti herätä aamutreeneihin. Oli ihanaa:) Siis ei se herääminen vaan se 9h unta!

Vaikka mä kuinka nukun, niin silti vaan väsyttää. Tai siis ei väsytä! Oon nimittäin itelleni yrittäny hokea, että ei mua väsytä, mä vaan tarvin paljon unta. Tuntuu paljon paremmalta miettiä noin niin se ei oo niin negatiivinen tunne sitten :D Päikkärit maistuis mut matikkaa on nyt väännettävä ja mä nukun sitten viikon päästä päivät pitkät kun ylppärit on ohi. Ahhh cant wait :)

Sit on kans loputon nälkä. Siitä ja väsystä huomaa, että on tullu opiskeltua paljon ja treenattua paljon ja kovaa ja hyvin. Tuntuu että syön ihan järjettömiä määriä mut nälkä on loputon! Ja kaiken pitäis mennä ihan oikein hyvin eli ei johdu esim siitä, että puuttuis rasvaa tai hiilareita tai jotain. Kulutus taitaa vaan olla aika iso:) No mutta eipä siinä mitään, pitää kuunnella kroppaa ja syödä aina kun on nälkä!
Mun perus kanat ja riisit ja vähän öljyä ja isosti salaattia. Hillitön määrä jonka just reilu tunti sit vedin ja nyt alkaa olla ihan just nälkä :(
Oon tosi tyytyväinen mun treeneihin tällä viikolla! Oon saanu itestäni irti tosi hyvin ja asenne on ollu hyvä. Treenit on ollu aika kovia, mutta siitähän mä tykkäänkin. :)

Loppuviikko toteuttaakin yhtälön x + y + z = jee, jossa x = treeniä, y = matikkaa ja z = kavereiden kanssa chillailua. Yhtälö on määritelty suljetulla välillä perjantai - sunnuntai ja se ei ole derivoituva määrittelyjoukossaan. Joo okei mua väsyttää anteeks.

Tää laji vois kuuluu siihen muuttujaan x lauantaina!
ps. hirrrvee nälkä! Eli nyt selkeesti iltapalarahkaa ja sitten unille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti