tiistai 16. huhtikuuta 2013

Elämä on positiivinen asia kipeänäkin

Oon ollu hirmu laiska tän blogin kanssa viime päivinä! Mutta kun mitään kivaa ei mun elämässä nyt tapahdu. Vieläkin kipeenä täällä makoilen ja loppua ei näy.. Mulla on vissiin joku nielutulehdus. Ikinä ei oo ollu näin kipee kurkku! Puhuminenkin on ihan tuskaa tällä hetkellä nielemisestä puhumattakaan. Mutta eipä auta muu kuin lepäillä. :)

Haluisin niin kovasti jo olla terve. Mut kyllä tää tästä vielä kun pysyn positiivisena. :) Koska mä haluun uskoa, että elämä on just niin kivaa, kun itse päättää. Mä voisin angstata tän postauksen täyteen siitä, miten kauheeta on olla kipee ja ei pysty treenaamaan ja oon yksinäinen yksin kotona ja yhyy. Mutta eihän se auttais mua yhtään. Niimpä mä oon päättäny olla ilonen tänäänkin.

Harvemmin mulla on aikaa lueskella rakkaushömppäkirjoja aamusta iltaan. No nyt on.

Harvemmin mä syön aamupalaks jätskiä. No nytpä oon syöny, koska on oikeestaan pakko. Kylmä jätski tuntuu niiiiin hyvältä kipeessä kurkussa ja helpottaa ihan kauheesti.

Aamusin on yön jäljiltä aina näääääääin kipee kurkku:( onneks on vadelmii ja jätskii hehhe :)
Harvemmin voin makoilla lämpimässä peiton alla koko päivää. Nyt voin sitäkin tehdä! Oma sänky ja se lämpö on ihan parasta <3

Harvemmin mun päivän kohokohta on se, että pääsen käymään apteekissa. Mut perjantaina ja tänään se oli. Pääsin ulos ekaa kertaa pariin päivään!
Perjantaina aattelin lähtee tän näkösenä apteekkiin koska olin niin kauheen näkönen :D Apteekin tädin myötätuntonen ilme ei helpottanu tuskaa..
Harvemmin kiskon lääkkeitä niin paljon kun nyt. Ihan hillitön määrä pillereitä ja yleensä välttelen kaikkea ihan viimeseen asti. Naureskelen vaan mun joka-aamuselle koktailille :D

Harvemmin oikeesti ilahdun kun telkkarista tulee joku turhuus ohjelma. Nyt ne oikeesti on osottautunu yllättävän mielenkiintosiks :D Herkistyin kyyneliin ku kattelin Masterchefiäkin, hyvä minä! :'')

Harvemmin osaan iloita näin kovasti arjen pienistä iloista! Esimerkiks tää kuppi teki mut tänään tosi onnelliseks. :))

Eiks oo hieno!! Mun ihan oman niminen muki mikä on tosi harvinaista kun mulla on niin hassu nimi. Kyllä maistu kuuma maito hyvälle kun oli noin hieno kuppi :)
Eiks kuulostakkin ihan mukavalta tää mun elämä? Mun mielestä tää oikeestaan alkaa tuntuakkin jo ihan kivalta kun suhtaudun tällä asenteella.

Pontti oli siis se, että asiat on yleensäkkin just niin kivoja kuin itse päättää. Mä oisin voinu lähestyä tätä asiaa ihan toiselta kannalta. Koska oikeesti oon nyt tässä viime päivinä kokenu henkisesti tosi raskaita hetkiä. Kipu on ihan kamalaa ja kun mitään ei pysty tehdä. Uudet lenkkarit piilotin, etten joudu näkemään niitä ja harmittelemaan kun ei pääsekkään vielä juoksemaan. Mutta kun en negatiivisia asioita mieti niin ei niitä edes muista. :)

Nojoo mutta nyt meen keittelemään kasvissosekeittoa kun sitä ehkä pystyykin syömään kun ei tartte niellä kun se vaan valuu. No hyi ällöä. :D Mut kuitenkin nyt meen tekemään sitä!

2 kommenttia:

  1. Voi raukkaa! Näytät tossa apteekki kuvassa siltä että kaipaisit miljoona halia<3

    Onneks sulla on noin hyvä asenne kuitenkin! Tällaset tekstit pistää mutkin miettimään, ettei aina kannata keskittyä vaan niihin negatiivisiin asioihin.

    Paranemisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) <3

      Joo positiivisuus kannattaa aina! :)

      Poista