sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Finnish Open -fiilikset

Nyt oon sitte 20 ja juhlat on juhlittu! Oli kyllä hauskin ilta vähään aikaan eilen! Mutta tähän postaukseen en nyt kirjottele enempää eilisestä illasta, vaan mun peleistä Finnish Openissa. :)

Kuva: Badmiton Europe / Mark Phelan
Mä pelasin hyvin. Oikeestaan tosi hyvin jopa. Niinkun mä edellisessä postauksessa kerroin, niin mua jännitti, koska en ollu hetkeen pelannu kisoja. Mutta mä olin hyvä ja mulla oli oikeesti kivaa siellä kentällä. Mun valmentaja kysykin, että "mitä oikeen tapahtu?" En osannu vastata muuta kun että "no mä pelasin" ja mun valmentaja sano, että se kuulemma kertoo jo paljon. :D

Melkeen terveellisen näkönen asento :D Mut kai mä tohon palloon ylsin kuitenki. /Kuva: JP.Photo.
Kuva: JP.Photo
Mulla oli ekassa pelissä vastassa ranskalainen Perrine Le Buhanic. Sama, jolle hävisin EM-kisoissa pari kuukautta sitten tiukasti kolmessa erässä. Nyt voitinkin suoraan kahessa erässä ja kivaltahan se tuntu tottakai. :)
Ilmeet onnistuu aina ja joka kerta :) /Kuva: JP.Photo
Seuraavan pelin sitten hävisinkin indonesialaiselle ja se ei kyllä menny ihan yhtä hyvin. Tein liikaa virheitä ja niin eespäin, mutta sellasta se välillä on. Jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. :)

Kuva: Badminton Europe / Mark Phelan
Nyt mulla on taas pitkästä aikaa hyvät fiilikset pelaamisesta ja kisaamisesta ja tuntuu, että oon hyvässä kunnossa. Sain kovasti kehuja tanskalaiselta valmentajalta, joka kävi taas vierailemassa täällä. Omatkin valmentajat sanoo, että liikun tosi hyvin kentällä ja näyttää hyvältä tää mun touhu. Ja kyllä se taas tuntuukin hyvältä ja paljon helpommalta.

Joten nyt sitten vaan kisaputki taas päälle? Eieiei! Ei mun itseluottamusta yks kisa horjuttanu ja ei se ollu mikään yks kisa, mikä laukas sen kilpailuahdistuksen. Niin ei kai se nyt sitten yhen hyvän kisan avulla takaskaan voi tulla. Kyllä mä edelleen tarvin aikaa itelleni.

Mutta nyt mä oon tosi ilonen ja onnellinen ja helpottunut. Vähän jopa ehkä innostais pelata vielä joku kisa tällä kaudella. Tai tavallaan ei innostais, mutta tavallaan joo. Oon niin kovasti toivonu, että se halu kilpailla tulis vielä takas ja nyt se vähän jo alkaa näköjään tulla. Se tuntuu tosi kivalta. :)

Kuva: JP.Photo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti