keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kipee muumi

Moi, näytän ihan muumilta :) Takana on varmaankin elämäni kauhein yö ja olo onkin nyt sen mukanen... Yli 40 asteen kuume, kurkkukipu, pääkipu ja hillitön lihassärky ei tehny mua kovin iloseks. Lääkettäkään en yöllä löytäny ja en halunnu herättää muita niin makasin ihan paikallaan kolme tuntia ja taistelin kipuja vastaan. Lopulta olin varma että vähintäänkin kuolen ja oli pakko mennä vikisemään äitille että auta mua!

Jos mä oisin tienny, että tuun kipeeks, niin en todellakaan ois tehny kovaa punttia maanantaina. Lihakset on ihan jumissa ja sitten kun siihen lisää vielä kuumeen aiheuttaman lihassäryn niin hyi! Kivasti kerää kroppa nestettä... Nyt oonkin ihan turvoksissa ja kun oon niin valkonenkin vielä niin peilistä mua tervehtii muumi.

Mutta nytpä taas chillataan muutama päivä. Kai tästäkin voi nauttia tai ainakin yritän kovasti. Makoilen sängyssä koko päivän, juon kuumaa maitoa, syön puuroa kun muu ei oikeen uppoo, luen hyvää kirjaa ja oon vaan. Ei kai tää nyt niin kauheeta voi olla. Ja sitä paitsi mun kaveri lohdutti mua, että muumitkin on hirmu symppiksiä. :)

Vaikka oonkin kipee enkä pääse treenaamaan, niin onneks on asioita jotka saa mut iloseks! Tässä pari sellasta:

Uudet ihanat lenkkarit! Nyt äkkiä kuume huspois, i want to run!
Synttärilahjaks saadut prinsessarusinat! Kiitti Riikka <3
Uudet farkut ja uusien farkkujen tuoksu! (huom. älä IKINÄ tee noloja paint-muokkauksia!)
Lauantaisten synttärijuhlien muistelu
Illan ainoo oikeesti hyvä kuva :D

Sen mä ainakin viimeistään nyt opin, että minkään näkönen juhliminen ei vaan oo mua varten. Joka kerta kun erehdyn lähtemään ulos tuun kipeeks. En todellakaan ryypänny hulluna ja vetäny perseitä tälläkään kertaa mut näköjään yks huonosti nukuttu yö riittää saamaan mut kipeeks. Bilekestävyys on siis selkeesti erittäin heikkoa tasoa.

Mutta nyt mä jatkan sairastelua ja haaveilen treenaamaan pääsystä! Treenatkaa te kaikki muut nyt sitten munkin puolesta tällä aikaa :)

4 kommenttia:

  1. Bilettäminen on kun mikä tahansa urheilulaji, täytyy treenaa et on hyvä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näköjään on!:D mut kaikkii lajei ei voi kerkee treenaa millään ja mul on toi vähä jääny huonolle..

      Poista
  2. Paranemista sinne! :) <3 ja jee uudet lenkkarit, mäki ostin just torstaina! Kokeilin noita New Balancen ja tuntu tosi hyvältä, mutta otin sit kuitenkin kivat valko/pinkit Asicsit missä oli samat ominaisuudet :) Mulla kuitenkin nuo omat pohjalliset niin se on kai sit aika sama.

    N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 joo nyt on niin kivoja lenkkareita kaupoissa kun ne on niin kivan värisiä! Mä kattelin kans Asicsia mut oon aina tykänny New Balanceista niin otin sitten ne :)

      Poista