torstai 4. huhtikuuta 2013

Kisajännitystä...

Tänään alkoi Finnish Open -kisa eli siis Euroopan kiertueeseen kuuluva kisa, joka järjestetään Suomessa. Mulla alkaa pelit huomenna. Niin eli siis myös mä oon mukana kisassa. Kaikesta huolimatta.
Tuloksia ja livescoreakin kisasta löytyy täältä !
Mähän päätin pitää kisataukoa määrittelemättömän pitusen ajan. Mun oli pakko tehdä se päätös, koska kisaaminen ahdistaa niin kovasti enkä nauti siitä ollenkaan. Nyt kuitenkin tähän kisaan oli "pakko" lähteä mukaan. Siihen on pari syytä liittyen mun allekirjottamiin sopimuksiin ja niin ees päin. Ja oon kaikin puolin ihan tyytyväinen, että päätin ilmottautua.

Tällä hetkellä musta tuntuu, että alan olla ihan hyvin jo balanssissa mun pään ja ajatusten kanssa. Elämä hymyilee taas vähän enemmän. :) En tiedä oliko tää kisaan osallistumispäätös kovin fiksu, koska jos pelaankin tosi huonosti ja vaan hajoan taas uudelleen. Mutta toisaalta haluun uskoa itteeni ja siihen, että oon jo sen verran vahvempi, että kestän sen jos niin käy. Ja en niin kauheesti oo ottanu paineita koko kisasta. Lähen nauttimaan pelaamisesta ja siinä se. :)

Kuitenkin mä jännitän vähän. Tai ehkä vähän enemmänkin. En oo hirveesti pelannu tässä EM-kisojen jälkeen eli melkeen pariin kuukauteen. Oon kyllä treenannu kovasti pelinomasia juttuja, mutta ihan oikeeta peliä ei oo niin paljon tullu. Sellanen pelirutiini saattaa olla kateissa. Mutta en mä kuitenkaan sillä tavalla panikoimalla jännitä. Vähän vaan masun pohjalla kutkuttaa haha. :D

Huomenna siis kisaamaan ja huomenna mulla myöskin on synttärit! Tosi kiva päivä siis pitäis olla kaiken järjen mukaan tulossa :) Vaikkakin musta tulee vanha... Mutta ainakin se on hyvä syy juhlia ja lauantaina sitten kavereitten kanssa vähän juhlitaankin mua jipii :)

2 kommenttia: