perjantai 19. huhtikuuta 2013

Mitä sä teet kun oot yksin kotona?

Jes mä oon jo melkeen terve! Huomenna on meijän seuran leiri, jonne ajattelin kyllä mennä. En treenaa kovaa koska kurkku on vieläkin vähän kipeä, mutta jotain tositosi kevyttä tekniikkatreeniä tai muuta on PAKKO päästä jo tekemään!

En osaa ees kertoa että miten hulluks oon meinannu tässä tän puolentoista viikon aikana tulla kun oon kotona ollu itekseni päivät pitkät. Tällanen ei vaan sovi mulle, pakko aina olla touhuumassa jotain! Mutta eipä oo ollu kauheesti vaihtoehtoja nyt... Toisaalta hyvä vaan, että ainakin on intoa taas treenata kun vihdoin pääsen kunnolla taas treenailemaan. :)


Mutta tässä postauksessa on muutama kuva varottavana esimerkkinä siitä, että mitä voi tapahtua jos mut jättää liian pitkäks aikaa yksin. Sain tosi mahtavan idean meikata hienosti ja pissistellä! Ja joo, oli todellakin vähän tekemisen puutetta jo tässä vaiheessa :D

Haa! Kakshaaranen löyty :D


Halusin olla söpö mut oonki vaa aika surkeen näköne :D
Tästäpä tulikin mieleen, että mitä ihmiset yleensä tekee kun ne on yksin kotona?

Olis tosi kiva kuulla joltain kommenttia tähän kysymykseen! Rupesin pohtimaan tätä tässä joku päivä. Mä ite en oikeestaan tee varmaan mitään erikoista paitsi mitä nyt kuvailen ja meikkailen näköjään... Sit mä kans haahuilen ympäri kämppää ja posetan joka kerta peilin eessä ja katon ihan turhii telkkariohjelmia. :D Mut googlettamalla löysin et 70 tai 80% ihmisistä kaivaa nenää!??!! :D

Mutta kertokaahan mulle, mitä te teette kun ootte yksin kotona! Vai oonko mä ainoo outo?

ainii joo ps. http://www.aimhigher.fi/fi/merkki/urheilijat/mikkela-airi <--- nyt mun profiili on siellä ja oon virallisesti Aim Higherissa mukana ! :)

4 kommenttia:

  1. Pyörin alasti ympäri kämppää, puhun koiralleni, treenan hauista ja katson telkkaria samalla, laulaskelen mahdollisimman kovaa ja ohi nuotin (paitsi Rachel on täydellinen laulaja tietty!!!), ihailen lihaksiani peilin edessä (niitä on omissa silmissä aina enemmän kuin oikeesti), stalkkan kavereita facebookissa, katson reality hömppiä, yritän laittaa jotain syötävä ruokaa jääkaapista löytyvistä jämistä, koska kaupassa käyminen olisi ihan liian vaivalloista, ja tietty luen AIRIN BLOGIA :)

    Terkkuja Liine & Rachel
    Olet rakas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha päivän piristys! :D Laulaminen on muuten joo ihan parasta kans!

      Hihi ootte ihania ja myös rakkaita <3

      Poista
  2. Kuuntelen AINA musaa kun oon yksin kotona, en vois elää iman musiikkia :) ja .teen vaan jotain esim. piirrän. Mäki muuten RAKASTAN laulamista :)
    http://nannannn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo musiikin kuuntelu on kyl kivaa! Ja mäkin itse asiassa just yks päivä innostuin piirtämään kun olin yksin :)

      Poista