maanantai 1. huhtikuuta 2013

Mun reipas ja ihana pääsiäinen


Nyt oon päässy kotiin mökiltä ja oli kyllä ihana pääsiäinen! Sää ei ois voinu olla parempi ja tulikin vietettyä aikaa ulkona vähintäänki tarpeeks. Naamakin palo kun lumi heijasti aurinkoa. Ja kai se liittyy kans siihen että oon vähän tällanen albiinon tyyppinen niin kärtsään helposti :(

"Äiti kato näytän iha eskimolta ota kuva!"
Mutta koska kuva kertoo aina enemmän kun tuhat sanaa niin pistänkin nyt paaaaljon kuvia. Ja kun on monta kuvaa nii se on sama kun monta tuhatta sanaa. Joten koittakaa kestää tää seuraava informaatiotulva. :)

Meijän oma koivumetsä. Kaunis, eikö vaa?:)

Autotie oli jäällä ja mä ajoin autoa siellä! Eka kerta ikinä kun ajoin oikeesti ja vieläkin oon hengissä :)

Parasta! :)
Taas eskimo

Oli tosi lämmin kun aurinko paisto kovaa. Eikun kirkkaana. Ei auringot paista kovaa, tyhmä minä -.-

Hui mul on pitkät hiukset!

Leivoin minipatonkeja, mut ne turposki ihan hillittömästi :D mut oli hyvää:)

Käytiin pilkillä! Oli yli 70cm paksu jää ja hyydyin isosti kun kairasin

Mut löytyhän se vesi sit vihdoin! :)

Ahven. Pieni sellainen
Sain hirmu monta! Pieniä kyllä kaikki. Mut pienet on söpöjä :)

Jään pinta oli kaunis. Aallot oli jäätyny. Ei oikeesti kyllä.
Häikäs hirmusesti

Käytiin hiihtämässä with daddy :) hiihdettiin 2h (!!) ja monta monta kilsaa ympäri järven jäätä. Sen jälkeen oli nälkä. Eikä mikään semmonen pikkunälkä. Kannattaa kokeilla jos ette usko!
Tänään ajeltiin kotiin mun veljen kanssa. Hoilattiin täysiä suomipopin biisejä ja levoton tuhkimo varsinkin sytytti! Hihi mul on paras veli :)
Nyt on siis pääsiäinen vietetty ja vatsalihas on saanu lepoa sen verran, että se tuntuu taas oikeen hyvältä! Tänään olinkin treenailemassa sulkista ja ei tuntunu lyöminen masussa ollenkaan. Jes ihanaa :)

Ja loppukevennyksenä vielä mun aprillipila jonka tein mun kaverille. Niin lapsellinen mut silti niin hauska :D

Toivottavasti muillakin oli mukava pääsiäinen ja akut on latailtu että jaksaa taas jatkaa arkea! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti