lauantai 27. huhtikuuta 2013

Ne on ne pienet hetket

 Aamu.

Ilman herätyskelloa.

Oma lämmin sänky.


Loputtomasti aikaa tehä hyvä aamupala.

Ei oo kiire mihinkään, voi vaan haaveilla.


Ja kaikista parasta se, ettei sängystä meinaa päästä ylös kun on lihakset niin jumissa.

Tällanen oli mun aamu tänään. Ihana aamu. Elämän pieniä hyviä hetkiä. :)

Eilen olin shoppailemassa mun maailman parhaan äitin kanssa mulle ylppärimekkoa ja löydettiinkin ihan täydellinen! Kuvaa en nyt vielä pistä tänne;) Mutta olin kuulemma tosi kaunis siinä mekossa niin pakkohan se oli hankkia sitten. :) Ja myyjä oli ihan paras! Otti mun yhteystiedot niin että voi pyytää mua ehkä malliks joskus :D

Vähän harmillisempi juttu on se, että mun flunssa ei oo vieläkään menny kokonaan ohi.. En kaikesta huolimatta ehkä sitten malttanukkaan tarpeeks treenien kanssa. Joten nyt taas vähennän tehoja pariks päiväks ja lähenkin mökille. Siellä kun ei oo niin suurta kiusausta treenata kovaa.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti