maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tervehdys, tervehdyn !

Hahaa vähäks oon ylpee tosta otsikosta! No okei se on ihan huono.

Oho tuli vähän psykedeelinen aurinko taiteiltua :D
Mä alan nyt vihdoin olla siinä kunnossa, että voin sanoa et oon back in business eli siis takasin bisneksessä! Jes:) Päätin tänään ihan spontaanisti lähteä vähän pyöräilemään ja siitä tulikin sitten melkeen 1,5h pyörälenkki. Mut mikäs siinä pyöräillessä tossa säässä. Aurinko on niin kiva kun se paistaa tolla tavalla kun tänään!! :)

Näytti jo ihan vähän kesältä!
Suosittelen muuten ihan kaikille, että jos vaan aikaa löytyy edes puol tuntia niin kannattaa ehdottomasti lähteä pyöräilemään! Mun ei tarvinnu kun ehkä 20min pyöräillä kotoa ja olin sellasella alueella, etten ollu ikinä käyny siellä. En tiiä yhtään missä olin, mutta oli tosi hienoja isoja taloja ja niin nättiä. :)

Tuoksu ihan keväälle :)



Kiva aaltosiltakin löyty matkan varrelta :D
Pääsin tänään myös treenaamaan sulkista ja ihan vähän kovempaa jo! Mahtavaa saada hiki päälle pitkästä aikaa. :) Alkokin jo ahdistaa kauheesti sohvalla makoilu. Harmi vaan että mun kroppa on vielä sohvavaihteella vissiin. Sattuu selkään ja polveen ja kyynärpäähän ja olkapäähän jajaja.. Mut kyllä ne tästä syväjäästä vielä lämpenee kun maltan alottaa treenamisen ihan iisisti.:)

Leikkelin vanhat farkut hienommiks! Ja pissistelytki jatku taas..
Oon valitellu kavereille tässä viime päivinä, että on niin kauheen pullee olo. Toivon, ettei kukaan oo ottanu mua tosissaan, mut kun on se vaan ihan kauhee fiilis kun ei oo pariin viikkoon tehny mitään muuta kun lagannu. :D Mut onneks tää pikku pullukka pääsee nyt taas liikkeelle niin eiköhän se hyvä olo tuu aika pian takasin. :)

No mut nyt meen viettään aikaa mun kolmen uuden parhaan kaverin kanssa! Eli siis meen jännittään mun kolme uutta mailaa, jotka vihdoin sain tänään. :)










Kivaa viikkoa kaikille!! Toivottavasti aurinko jatkaa paistamista noin kivasti. Ja jos se tekee niin, niin menkää ihmeessä pyöräretkelle! Kaveri mukaan niin ois varmaan vielä hauskempaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti